//
کدخبر: ۲۰۷۲۰۵ //

آخرین تلاش رئال برای جذب کریستین اریکسن

به گزارش سان، رئال مادرید در آخرین تلاش برای جذب کریستین اریکسن به باشگاه تاتنهام پیشنهادی 60 میلیون پوندی ارائه خواهد کرد تا فشار بر دانیل لوی رئیس این باشگاه را افزایش دهد.

آخرین تلاش رئال برای جذب کریستین اریکسن
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه انگلیسی سان می‌گوید رئال مادرید از تلاشهای خود برای جذب کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام دست برنداشته و مدیران رئال منتظرند تا در آخرین لحظات پنجره نقل و انتقالات اسپانیا پیشنهادی 60 میلیون پوندی به تاتنهام ارائه کنند. هدف رئال این است که با این پیشنهاد دانیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام را تحت فشار بگذارد تا در فرصتی کوتاه درباره اریکسن تصمیم‌گیری کند.

لوی به این معروف است که وقتی بازیکنان برجسته تاتنهام از تمدید قرارداد خود خودداری می‌کنند با فروش آنها موافقت می‌کند چون مایل نیست ستاره‌های تیمش بعد از پایان قراردادشان به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کنند. او به همین دلیل فصل گذشته با فروش موسی دمبله موافقت کرده است.

با اینحال، لوی تا این لحظه از موافقت با انتقال اریکسن به رئال سر باز زده هر چند اریکسن از تمدید قرارداد خود با تاتنهام خودداری کرده است. سان می‌گوید مدیران رئال قصد دارند از این روش کاری لوی به نفع خود استفاده کنند و برای پیشنهاد آخرشان تا آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات اسپانیا منتظر خواهند ماند.

با توجه به اینکه از قرارداد اریکسن با تاتنهام تنها ده ماه دیگر باقی مانده به گزارش سان، مدیران رئال مطمئن هستند که در آخرین روزهای فرصت نقل و انتقالات که روز 2 سپتامبر بسته خواهد شد خواهند توانست اریکسن را به برنابئو منتقل کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۲۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان