//
کدخبر: ۲۰۳۵۴۵ //

راموس: رئال الان شرایط خیلی خوبی ندارد

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، پس از شکست 7-3 تیمش مقابل اتلتیکو مادرید، تاکید کرد که رئال نباید متحمل چنین شکست هایی شود.

راموس: رئال الان شرایط خیلی خوبی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید بامداد امروز در دیداری از سری رقابت های چمپیونزکاپ مقابل رقیب همشهری قرار گرفت و در دیداری که دیگو کاستا با زدن 4 گل، ستاره میدان بود، شکست سنگینی را متحمل شد.

علی رغم اینکه این شکست در یک دیدار تدارکاتی پیش فصل رقم خورد اما راموس از نمایش تیمش در این دیدار به شدت انتقاد کرد.

او به خبرنگاران گفت:" واضح است که ما اکنون شرایط خیلی خوبی نداریم. این تازه ابتدای فصل است. این بازی هایی تدارکاتی مقابل تیم های سطح بالاست. به شکل های مختلفی می توان باخت اما ما نمی توانیم به این شکل که امروز بازی کردیم، ببازیم.

ما مانند یک بازی دوستانه بازی کردیم. این فاصله زیاد است و ما کاملا ناامید شدیم. این نتیجه خیلی ضعیفی است و باید تلاش کنیم و به سطحی که باید، برسیم.

جاه طلبی این تیم سر جای خود است. ما پیروزی های بسیار زیادی به دست آوردیم اما آنها حالا به گذشته تعلق دارد. باید آنچه فصل قبل رخ داده را فراموش کنیم. این رقابت های پیش فصل است و هنوز خیلی زود است که نتیجه گیری کنیم و مسائل را ارزیابی کنیم.

باید به تمرین کردن ادامه بدهیم؛ همان کاری که هر روز انجام می دهیم. باید به تدریج به بهترین فرم برسیم تا با چالش های فصل جدید روبرو شویم.

اتلتیکو امروز بهتر از ما بازی کرد، روی توپ های دوم، پرس کردن و در نهایت مقابل دروازه موثرتر بودند.

در نهایت آنها رقیب همشهری ما هستند و رئالی ها از این شکست ناراحت هستند زیرا بعد از این شکست نمی توانیم با خوشحالی به خانه برگردیم. باید تلاش کنیم و به بهترین فرم برسیم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان