تاریخ انتشار: 1398/05/31 22:08
کد خبر: 90603

وینکو:اولین بازی ما در لیگ برتر بود. مسابقه سختی بود!

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ضمن ابراز خشنودی از کسب اولین امتیاز تیمش در تاریخ لیگ برتر، از عملکرد بازیکنانش ابراز نارضایتی کرد.
وینکو:اولین بازی ما در لیگ برتر بود. مسابقه سختی بود!

وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان که تیمش در اولین حضورش در لیگ برتر مقابل نساجی مازندران موفق به کسب تساوی یک بر یک شد، پس از پایان بازی در رابطه بازی گفت: اولین بازی ما در لیگ برتر بود. مسابقه سختی برای ما بود، چون نساجی مازندران و بازیکنانش تجربه بیشتری داشتند نسبت به ما. با این حال من به بازیکنانم تبریک می گویم که نهایت تلاششان را کردند ولی هنوز با سبک بازی ای که مورد نظر من است، بسیار فاصله داریم. امیدواریم در آینده نمایش بهتری و بازی های بهتری از تیمم ببینم.

او با اشاره به بازی های پیش فصل بیان کرد: ما در پیش فصل مقابل تیم هایی مانند سپاهان و پرسپولیس بازی های خوبی داشتیم. امروز بازیکنانم کمی استرس داشتند. مقابل هوادارانمان بازی می کردیم و طبیعی بود که کمی استرس داشته باشند.

وینکو سپس از کارخانه گل گهر تشکر کرد و افزود: به شرکت گل گهر واقعا تبریک می گویم که شبانه روز تلاش کردند تا استادیوم آماده بازی شود. تشکر می کنم از هوادارانی که برای تماشای بازی ما آمدند و مطمئن باشید در آینده بهتر می شویم.

مربی گل گهر در مورد عملکرد داوری هم گفت: فکر می کنم امروز داوری خوب بود. بازی جوانمردانه ای از سوی هر دو تیم بود و من موضوع اشتباهی نمی بینم.

سرمربی 70 ساله گل گهر در رابطه با نتیجه کسب شده بیان کرد: وقتی یک هیچ عقب افتادیم و گل را زدیم، باید راضی باشیم ولی اگر بخواهم صادقانه بگویم از نحوه بازی تیمم راضی نیستم.

از وینکو در رابطه با بازی های سخت تر تیم مقابل سپاهان، پرسپولیس و سایر حریفان پرسیده شد. او بیان کرد: ما قبلا با این تیم ها بازی کردیم و عملکرد خوبی مقابل این تیم ها داشتیم ولی امروز اصلا خوب نبودیم. بازی اول بود و بسیاری از بازیکنان ما تجربه لیگ برتر را نداشتند ولی مطمئنم در آینده عملکرد خیلی بهتری خواهیم داشت. ما سعی می کنیم بهترین خودمان را انجام دهیم. واقعا نباید مدام تکرار کنم که امروز روز خوب ما نبود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485zal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال قرضی هافبک جوان سپاهان به گل گهر

جدال پرسپولیس - گل گهر با پیروزی سرخ پوشان به پایان رسید
شاگردان کالدرون با پیروزی به لیگ رسیدند؛