//
کدخبر: ۲۰۸۰۲۸ //

هواداران پرسپولیس دلخور از عمل جراحی کامیابی نیا

هافبک پرسپولیس عمل موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت اما باعث دلخوری اعضای کادرفنی و هواداران پرسپولیس را فراهم آورد.

هواداران پرسپولیس دلخور از عمل جراحی کامیابی نیا
به گزارش فرتاک نیوز،

کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی پرسپولیس که در تصمیمی عجیب تصمیم به عمل جراحی کتف خود گرفت، عمل خود را زیر نظر دکتر اصلانی در بیمارستان بهمن تهران انجام داد و این عمل موفقیت آمیز بود.

در این میان به نظر می رسد هواداران پرسپولیس از زمان انتخاب این جراحی راضی به نظر نمی رسند چرا که به گفته جراح کامیابی نیا، دوره نقاهت این بازیکن بین ۶ هفته تا ۲ ماه طول خواهد کشید و در این مدت از میادین دور خواهد بود از این رو این هافبک انرژیکی که کالدرون حساب زیادی روی او باز کرده بود،بازی های حساس این تیم را در 6 هفته ابتدایی لیگ از دست خواهد داد.

آن هم در شرایطی که کامیابی نیا می توانست زمان بهتری را برای این جراحی انتخاب کرده و بلافاصله پس از پایان لیگ قبلی با سپردن کتف خود به تیغ جراحان،به پرسپولیس در بازی های حساس ابتدای فصل جاری کمک کند.

با این شرایط کامیابی نیا بازی های حساس پرسپولیس مقابل تراکتور،استقلال و سپاهان را از دست خواهد داد.موضوعی که حتی اسباب دلخوری کالدرون را نیز فراهم آورد به طوری که او روز قبل در نشست خبری خود صراحتا تاکید کرد: بهتر بود کمال، سال گذشته این عمل را انجام می داد. من نمی دانستم آسیب دیدگی شانه اش در حدی است که باید عمل خود را تکرار کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان