//
کدخبر: ۴۹۳۸۳ //
قرمزها با مشکلات جدید روبرو شدند؛

مهاجم پرسپولیس زیر تیغ جراحان+عکس

مهاجم تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس پس از زدن دو گل راهی بیمارستان شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مهاجم پرسپولیس زیر تیغ جراحان+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از سایت پرسپولیس، مهاجم تیم نونهالان پرسپولیس که در آخرین بازی این تیم پس از به ثمر رساندن دو گل در یک برخورد با دروازه‌بان با شکستگی از ناحیه پا روبرو شد، به بیمارستان رفت و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

تیم نونهالان پرسپولیس روز پنجشنبه در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر تهران به مصاف تیم صبا رفت که در حال حاضر با 6 امتیاز از یازده بازی در مکان ما قبل آخر جدول قرار دارد.

 

شاگردان فرامرز سلطانی این بازی را با نتیجه سه بر صفر به سود خود پایان دادند و با کسب سومین پیروزی، 12 امتیازی شدند و در مکان نهم قرار گرفتند. در این بازی، امیر حسام آقایاری دو گل و امیر حسین لاهوتی برای سرخپوشان گلزنی کردند. در جریان این بازی، متاسفانه آقایاری که از پدیده‌های خوب این رقابت‌ها است پس از زدن دو گل و حتی برای گل سوم با دروازه‌بان حریف درگیر شد و از ناحیه ران پا دچار شکستگی شد.

 

وی ابتدا به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل شد ولی پس از هماهنگی‌های صورت گرفته از جانب مصطفی قنبرپور، مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس، به بیمارستان آپادانا منتقل شد و در آن جا تحت عمل جراحی قرار گرفت. قنبرپور، سرپرست و مربی تیم نونهالان روز جمعه تا پاسی از بامداد در بیمارستان حضور داشت و پیگیر وضعیت مهاجم تیم نونهالان پرسپولیس بود.

 

گفتنی است؛ در رقابت‌های این هفته، امیدهای پرسپولیس برابر سایپا با شکست دو بر یک روبرو شد و نوجوانان هم با گل اسماعیل بادامه برابر شهدای کیوج به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

photo_۲۰۱۷-۰۹-۰۱_۰۰-۵۶-۱۶

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۳۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان