تاریخ انتشار: 1396/06/13 19:31
شب بلند است و قلندر بیدار؛
کد خبر: 184971

آقای قربانی؛ بادران محل تسویه حساب های شخصی نشود/ اهداف بزرگ آدم های بزرگ می طلبد

بادران و مدیرعامل و مالک آن براساس دیده ها و شنیده ها تفکرات بزرگی در سر دارند اما...
آقای قربانی؛ بادران محل تسویه حساب های شخصی نشود/ اهداف بزرگ آدم های بزرگ می طلبد

 حضور در عرصه مدیریتی به ویژه ورزشی نیازمند گذر زمان بوده و نمی شود یک سال و دو سال به آن دست یافت که در این راستا باشگاه بادران تهران هم از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به حضور کم مدت در فوتبال کشور، امری طبیعی می باشد که هنوز به برخی از اصول حرفه ای مدیریتی نا آشنا و گاهی وقت ها مجبور شوند لقمه را دور سر بچرخانند تا راه دهان را پیدا کرده و لقمه ای رفع گرسنگی تناول نمایند.

البته ناگفته پیداست بدلیل همین ضعف و نا آشنا بودن به اصول مدیریت ورزشی، توقع نداریم که این باشگاه به همه موارد حوزه ورزش اشراف داشته و بخواهد بدون نقص تیمداری نماید.

اما نکته مهم در اینجا نهفته است که وقتی می بینیم یک باشگاه علی رغم حضور کم مدت اش در عرصه ورزش به هزینه های میلیاردی می پردازد و هیچ ابایی از خرج های آن چنانی ندارد و حتی فراتر از اندیشه های منطقی دم از احداث ورزشگاه 160 هزار نفری می زند، این یعنی این که به اهداف مورد نظر خود که همانا اقتصادی و سبقت گرفتن از رقبای فعال در بازاریابی شبکه ای اینترنتی هم چون بازاریابان ایرانیان زمین «بیز» و دیگران می باشد تا سهم بیشتری از بازار را در اختیار داشته و سود هنگفت تری دریافت نماید، می اندیشید که هیچ اشکالی هم در آن دیده نمی شود و در دنیای رقابت یک امر طبیعی خواهد بود.

با توجه به این اهداف مهم سوال اینجاست که وقتی باشگاهی قصد دارد با این حجم از هدف ها و برنامه ریزی بلند مدت به عرصه ورزش ورود کند تا بتواند از این طریق منافع مالی خود را تامین نماید، نباید همراه با این برنامه ها افرادی در کنار خود داشته باشد که اهداف بزرگ در سر داشته باشند؟ آیا با رفتارهای کودکانه و غرض های شخصی، آسیبی به پیکره باشگاه و در نهایت سیستم شبکه ای بادران وارد نمی شود؟

این که فرتاک ورزشی به دلیل تفکرات بزرگ بادران و مدیرانش سعی کرده همراه و همگام بوده و بخش خصوصی را مورد حمایت قرار دهد، هیچ منتی بر سر کسی نیست و وظیفه خود دانسته که باشگاه های فعال و موفق را حمایت نماید. اما سوال اینجاست چه دلیلی دارد که در تریبون سایت باشگاه بادران و تنها به دلیل نگاه های شخصی مسئولین و به صورت مغرضانه و هدفمند، نسبت به سایت فرتاک ورزشی که در حال حاضر براساس اسناد و مدارک معتبر، دارای مجوز از وزارت ارشاد، دارای بالاترین رتبه در بین سایت های خبری فعال در لیگ یک، دارای بیشترین بازدیدکننده در سایت های فعال در لیگ یک و... می باشد، اقدام می نمایند؟

این که سایت بادران با رتبه 48113 و با تعداد محدودی بازدید کننده بخواهد از فرتاک ورزشی با رتبه 1103 چیزی بنویسد یا نه مهم نیست، مهم نوع نگاه است که متاسفانه علی رغم تمامی حمایت های صورت گرفته این سایت از باشگاه بادران، آنها اخبار و مطالب تولیدی فرتاک را با باز نشر در سایت بادران، بدون ذکر منبع منتشر می نمایند و این در حالی است که دیگر سایت فعال در لیگ دسته اول و دوم که به مراتب رتبه ای بسیار پایین تر از فرتاک ورزشی دارند را ( دی اسپرت 2673) با ذکر منبع منتشر می نمایند. حتی به یک کانال تلگرامی نامعتبر بها می‌دهند و از آن به عنوان منبع رسمی یاد می‌کنند اما نگاهی به تعداد اعضای کانال فرتاک ورزشی نمی‌کنند.

اصلا بحث این موضوع هم این نیست که بخواهیم جایگاه خود و تعداد بازدید کنندگان فرتاک ورزشی و دیگر سایت های موجود را به رخ بکشیم چون نیازی به این امر نمی بینیم و اینقدر بالا و پایین های بسیار دیده ایم که به بالا بودن و قدرتمندتر بودن خود مغرور نشویم و در صورت پایین بودن هم نا امید نشویم چرا که هدف های کارکنان فرتاک ورزشی بسیار بالاتر از این رتبه بوده و تا رسیده به نتیجه راه بلندی در پیش داریم که خدا را شکر با اتکال به خداوند و با وجود توانمندی مجموعه کار بلد و هزینه های شخصی و پشتوانه 25 سال سردبیری اینجانب در رسانه های مختلف، در حال پیمودن این راه هستیم و نیازی هم به حمایت بادران و دیگران نمی بینیم که بخواهیم مجیزگو باشیم.

جان کلام این که، خانم مهندس موسوی و آقای قربانی؛ کار بزرگ آدم های بزرگ می طلبد، با این روش و غرض ورزی که زیر مجموعه شما از مهم ترین حامی بادران در رسانه ها داشتند و مقابله با سایتی که در عمل نشان داده سلامت سرلوح برنامه هایش بوده و همراه با شما و دیگر باشگاه های فعال در حمایت از بخش خصوصی بارها مطلب نوشته است، ره به جایی نخواهید برد و این را بدانید هر عملی با عکس العملی روبرو خواهد شد و طبیعی است از این پس ما هم به بادران بعنوان یک باشگاه بی طرف نگاه نیندازیم و برخوردی همانند خود آنها خواهیم داشت تا سره از ناسره مشخص و معلوم شود نیت ها در پس چه افکاری  پنهان مانده است!.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ze5bb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیف الله پور: عکس حسینی و دکتر قربانیان فتوشاپ است؟/ سید بازیکن بادران است سر تمرینات نیاید شکایت می کنیم/ ما را مقابل هواداران سپیدرود قرار می‌دهند!

محمدرضا ربیعی: باید در تمرینات بیشتر روی گلزنی کار کنیم
کمک مربی بادران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛