//
کدخبر: ۲۰۷۶۴۰ //
پس از جذب نورافکن؛

ادامه فعالیت سپاهان در بازار با دو گزینه جذاب

مسعود تابش از ادامه تلاشش برای جذب امید ابراهیمی می گوید.

ادامه فعالیت سپاهان در بازار با دو گزینه جذاب
به گزارش فرتاک نیوز،

امید نورافکن آخرین خرید طلایی پوشان برای حضوری پرقدرت در لیگ نوزدهم بوده؛ با این حال امیرقلعه نویی همچنان به دنبال تقویت تیمش است و امکان دارد در همین روزها از میان امید ابراهیمی و کاوه رضایی یکی به عنوان آخرین خرید سپاهان در لیست بزرگسالان معرفی شود.

البته جذب مهاجم فصل گذشته کلوب بروژ که  با قراردادی 5 میلیون یورویی به این تیم پیوسته، چندان ساده نیست و به همین دلیل بیشترین تمرکز مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان روی جذب امید ابراهیمی قرار دارد که به تازگی قراردادش با تیم الاهلی قطر فسخ شده است.

جذب امید ابراهیمی می تواند قدرت ویژه ای به بخش میانی تیم فوتبال سپاهان ببخشد و در صورت جذب کاوه رضایی نیز بخش هجومی سپاهان شرایطی بسیار خوب پیدا خواهد کرد، که می تواند در مسیر این تیم برای کسب عنوان قهرمانی ثمربخش باشد.

 سپاهان همچنان یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارد که این سهمیه می تواند به امید ابراهیمی یا کاوه رضایی اختصاص پیدا کند.

امیرقلعه نویی و سپاهان تا همین روز گذشته که به صورت رسمی خبر توافق نهایی با نورافکن منتشر شد، به دنبال جذب روزبه چشمی نیز بودند که این موضوع با جذب نورافکن منتفی شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۶۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان