//
کدخبر: ۲۰۶۷۷۰ //

مدیرعامل سپاهان به جذب ابراهیمی چراغ سبز نشان داد

مدیر عامل باشگاه سپاهان در مورد وضعیت تیمش توضیحاتی ارائه داد.

مدیرعامل سپاهان به جذب ابراهیمی چراغ سبز نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود تابش در خصوص شرایط این روز‌های سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد. در فصل نقل و انتقالات توانستیم اکثر خواسته‌های کادرفنی را براورده کنیم و تمرینات هم خیلی زود شروع شد و اردویی در ترکیه داشتیم که به آمادگی تیم کمک کرد و الان تیم خیلی خوبی داریم، ولی دیر شروع شدن لیگ به ما ضربه زد و باعث شد دوره تمرینات طولانی شود.

وی افزود: این طولانی شدن شروع لیگ به ضرر ما شد و در عوض به سود تیم‌هایی تمام شد که کارشان را دیر شروع کرده بودند. اگر از اول می‌گفتند لیگ در این تاریخ شروع می‌شود ما طور دیگری برنامه ریزی می‌کردیم و به نظرم این بی‌برنامگی‌ها نباید وجود داشته باشد.

مدیرعامل سپاهان در مورد وضعیت ورزشگاه نقش جهان گفت: وضعیت خوب است و قرارداد‌هایی بستیم تا کار‌های باقی مانده برای تکمیل شرایط خواسته شده طی روز‌های آنده انجام شود و بدون هیچ مشکلی ورزشگاه نقش جهان برای میزبانی هفته دوم لیگ آماده خواهد شد و از این جهت جای نگرانی نیست.

تابش در مورد مشکلات چمن ورزشگاه عنوان کرد: مشکل خاصی نیست. مدتی هوا به شدت گرم شده بود و دمای ورزشگاه بالای ۵۰ درجه بود و این به چمن آسیب زد، ولی خدا را شکر هوا کمی خنک‌تر شده و ما هم تجهیزاتی در استادیوم قرار دادیم که این مشکل را برطرف کند و تقریباً این مسانل حل شده و جای نگرانی نیست.

وی در مورد فعالیت سپاهان در نقل و انتقالات گفت: تیم ما تقریباً تکمیل است و یک یا دو بازیکن دیگر سعی داریم جذب کنیم و در صورت توافق نام آن‌ها را اعلام خواهیم کرد، ولی تا پیش از آن هرچه مطرح می‌شود گمانه‌زنی است.

مدیرعامل سپاهان در مورد مذاکره با امید ابراهیمی عنوان کرد: امید بازیکن خوبی است و اگر شرایط بازگشت به سپاهان فراهم باشد از این موضوع استقبال می‌کنیم. او فرزند سپاهان است و بازیکن با کیفیتی است که می‌تواند به ما کمک کند، ولی هنوز هیچ صحبتی با او نداشتیم و منتظریم تا ببینیم قصد آمدن به ایران دارد یا می‌خواهد در قطر به فعالیتش ادامه دهد.

تابش در مورد صحبت با امید نورافکن گفت: اجازه دهید تا بازیکنی کارش نهایی نشده اسمی از او برده نشود و در مورد این سوال هم پاسخی ندارم.

وی در مورد جذب بازیکن آسیایی هم توضیح داد: من هرگز نگفتم قصد داریم بازیکن آسیایی جذب کنیم و فقط گفتم جای خالی داریم و اگر بخواهیم کسی جذب کنیم باید در این چهارچوب باشد، ولی رسانه‌ها از خودشان تفسیر می‌کنند و از قول من می‌نویسند. فعلاً قرار نیست بازیکن آسیایی جذب شود.

مدیرعامل سپاهان با اشاره به محرومیت کی‌روش استنلی، امیر قلعه‌نویی و دو عضو کادرفنی در هفته نسخت خاطرنشان کرد: ما به این حکم اعتراض کردیم و منتظریم که جواب کمیته استیناف در این خصوص بیاید و امیدوارم این حکم شکسته شود.

تابش در مورد نا معلوم بودن ورزشگاه بازی نخست سپاهان هم گفت: بله هنوز مشخص نیست در چه ورزشگاهی قرار است از ما میزبانی شود، ولی مهم نیست و هر جا که قرار باشد بازی کنیم برای کسب بهترین نتیجه به میدان خواهیم رفت، ولی امیدواریم یک ورزشگاه استاندارد باشد.

وی در پایان در مورد شانس قهرمانی سپاهان هم عنوان کرد: همانطور که قبلاً گفتم سپاهان همیشه مدعی قهرمانی است و باید ببینیم این فصل چطور می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان