//
کدخبر: ۲۰۷۲۵۹ //
دو باشگاه را از طریق مذاکره یا مزایده واگذار می‌کنیم

داورزنی: مدیران استقلال و پرسپولیس از قوطی درنمی‎‌آیند

معاون وزیر ورزش تاکید کرد که عزم و اراده جدی این وزارتخانه واگذاری صد درصدی پرسپولیس و استقلال است و این مهم را از طریق مزایده یا مذاکره حتما انجام می‌دهد.

داورزنی: مدیران استقلال و پرسپولیس از قوطی درنمی‎‌آیند
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمدرضا داورزنی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این مهم که واگذاری استقلال و پرسپولیس مصوبه دولت را در سال گذشته گرفت ،ادامه داد : سازمان خصوصی سازی فرآیند واگذاری را شروع کرده، اطلاعات لازم را از وزارت و باشگاه ها گرفته اما در این بین نمایندگان مجلس مصوبه ای داشتند که با مصوبه دولت تفاوت داشت در حالی که ما به واگذاری صد درصد سهام دو باشگاه اعتقاد داریم به همین دلیل جلسات مختلفی را مجدادا برگزار کردیم و نامه ای هم به مجلس ارسال کردیم تا با اصلاحاتی در این مصوبه ،درنهایت واگذاری این دو باشگاه بصورت صد درصدی محقق شود . آنچه مسلم است عزم و اراده این وزارتخانه در واگذاری بصورت کامل جدی است بطوریکه یا به صورت مزایده یا مذاکره قطعا این واگذاری صورت خواهد گرفت .از طرفی تغییرات مدیریتی هم خللی در این فرآیند ایجاد نخواهد کرد .

داورزنی با بیان اینکه اصرار وزارت ورزش و جوانان،واگذاری دو باشگاه واگذاراست، تصریح کرد: وظیفه دولت باشگاه داری نیست و اصرار وزارت واگذاری است و معاونت حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان ها نیز این بحث را در مجلس تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد و به هیچ وجه این واگذاری شعار نیست چرا که مصوبه دولتی دارد و عزم ما هم برای تحقق آن جدی است.

معاون وزیر در پاسخ به سوالی در خصوص منع قانونی برخی از مدیران وزارت ورزش و جوانان در هیات مدیره پرسپولیس و استقلال گفت :این موضوع به این معنا نیست که کارمندان وزارت نمی توانند عضو هیات مدیره باشند بلکه باید مامور شوند و دوشغله نباشند. تا زمانی که دو باشگاه دولتی هستند این موضوع باید اصلاح شود. وزیر ورزش و جوانان هم در خصوص هیات مدیره دو باشگاه تصمیم می گیرد و در خصوص تعیین مدیرعامل هم به هیچ وجه وزارت ورزش و جوانان دخالتی ندارد و و دوران آنکه مدیرعامل از قوطی بیرون می آمد گذشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۲۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان