//
کدخبر: ۱۹۸۸۰۷ //

تصمیم جنجالی استراماچونی برای آبی پوشان

به درخواست استراماچونی تیم استقلال تا امروز پنجشنبه بسته می‌شود و دیگر منتظر بازیکنانی چون چشمی نمی‌ماند. به تمام بازیکنانی که در صف مذاکره باشگاه قرار دارند اعلام شده که تا آخر هفته فرصت مذاکره کردن دارند وگرنه باید خود را از فهرست خرید استقلال خط خورده بدانند.

 تصمیم جنجالی استراماچونی برای آبی پوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

صحبت‌های چهار روز قبل هادی مباشری در مورد لغو اردوی استقلال در ترکیه حالا باید به اردوی ۱۲ روزه جدیدی وصل شود که قرار است در استانبول برگزار شود.

    «طبق توافقاتی که با باشگاه فنرباغچه شده بود، باید از یکم تیرماه راهی ترکیه می‌شدیم ولی با توجه به آغاز دیرهنگام تمرینات، بحث تست پزشکی و بحث تمدیدقرارداد و عقد قرارداد با بازیکنان جدید، این فرصت را از دست دادیم. ان‌شاءالله درصدد تهیه یک اردوی جایگزین هستیم. با فراهم شدن مقدمات از سوی اسپانسر یک اردوی خارجی را در دستور کار قرار داده‌ایم و اگر هم این امکان برایمان فراهم نشد، حتما یک اردوی داخلی برگزار می‌کنیم.»

اردوی قبلی چه شد؟

وقتی استقلالی‌ها اللهیار صیادمنش را به باشگاه فنرباغچه ترکیه فروختند، توافقی بین طرفین برگزار شد که آبی‌پوشان یک اردوی خارجی را در کمپ فنرباغچه برگزار کنند و میهمان ترک‌ها باشند. این اردو قرار بود فرصت مناسبی باشد تا استراماچونی تیمش را در ترکیه و به دور از نگاه خبرنگاران و هواداران بسازد و بعد به تهران بر گردد تا خود را برای لیگ دشوار پیش رو آماده کند.

با این همه مشکلات مالی و بحث‌های مربوط به آن مانع از این شد که این اردو برگزار شود ضمن اینکه شایعاتی مطرح شد که پرسپولیس هم قرار است از این اردوی مشترک استفاده کند که البته تایید نشد.

با منتفی شدن اردو و اعلام مشکلات مالی باشگاه به نظر نمی‌رسید که آبی‌پوشان بتوانند این اردو را برگزار کنند اما ظاهرا که باشگاه با فنرباغچه به توافق جدید دست یافته است.

اردوی جدید جانشین اردوی لغو شده

مطابق اطلاع ما اردوی جدید در همان کمپی برگزار می‌شود که قرار بود اردوی قبلی درآن برگزار شود؛ یعنی کمپ باشگاه فنرباغچه. میزبانی این اردو با تیم ترکی است و استقلال برای این اردوی خارج از کشور هزینه زیادی پرداخت نمی‌کند. مدت این اردو ۱۲ روز است و از روز دوشنبه هفته بعد در ترکیه برگزار خواهد شد.

رونمایی از بازیکنان جدید

به درخواست استراماچونی تیم استقلال تا امروز پنجشنبه بسته می‌شود و دیگر منتظر بازیکنانی چون چشمی نمی‌ماند. به تمام بازیکنانی که در صف مذاکره باشگاه قرار دارند اعلام شده که تا آخر هفته فرصت مذاکره کردن دارند وگرنه باید خود را از فهرست خرید استقلال خط خورده بدانند.

مهاجم خارجی در اردوی ترکیه؟

شایعات زیادی به گوش می‌رسد که استراماچونی قصد دارد از یک یا دو بازیکن خارجی جدید در استقلال استفاده کند. هنوز مشخص نیست که این بازیکن‌ها کی به استقلال اضافه می‌شوند اما شایعه شده که آبی‌پوشان در اردوی ترکیه از بازیکنان خارجی خود رونمایی می‌کنند. اگر این‌گونه باشد استقلال در اردوی ترکیه تیم خود را تا حد زیادی تکمیل خواهد کرد. البته به شرط آنکه تا امروز پنجشنبه تکلیف چند بازیکن دیگر تیم نیز مشخص شود.

قراری بر اردوی خارجی نبود

حدود دو ماه پیش بود که وزارت ورزش و جوانان در جلسه‌ای در ساختمان سئول، مدیران تمام باشگاه‌ها و رئیس فدراسیون فوتبال را گردهم جمع کرد تا به آنها ابلاغ شود که باید از برگزاری اردوی خارجی بپرهیزند، بازیکن و مربی خارجی نگیرند و تا می‌توانند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند. اتفاقی که مشخص است تا الان رخ نداده است. از روزی که وزیر ورزش این صحبت‌ها را مطرح کرد، استقلال، پرسپولیس، نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز سرمربی خارجی گرفته‌اند.

همچنین صحبت‌هایی مطرح شده که سپاهان، پرسپولیس و استقلال در خارج از کشور اردو برگزار می‌کنند. امکان اردوی خارجی تراکتورسازی هم هست. باید ببینیم دستورات وزارت ورزش و جوانان باز هم توسط باشگاه‌های فوتبال زیر سوال خواهد رفت یا نه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان