//
کدخبر: ۲۰۷۱۶۴ //

قانون ۹۰ به ۱۰ در شهرآورد پایتخت اجرایی خواهد شد؟

آیین‌نامه جدید مسابقات باشگاهی فوتبال کشور بعد از تدوین به تصویب هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال و هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران رسید و در فصل آینده مسابقات بر مبنای این آیین‌نامه برگزار خواهد شد

 قانون 90 به 10 در شهرآورد پایتخت اجرایی خواهد شد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین دربی پایتخت لیگ نوزدهم در هفته چهارم به میزبانی استقلال برگزار خواهد شد. حال باتوجه به ابلاغ قانون 90 به 10 در آیین نامه لیگ امسال، باید دید این قانون در شهرآورد پایتخت اجرایی خواهد شد یا همچنان هواداران به صورت مساوی روی سکوها مستقر خواهند شد.

 در آیین‌نامه جدید ابهاماتی که در آیین‌نامه قبلی وجود داشت برطرف شده است، ازجمله موضوع مهم میزبانی تیم‌ها و درصد هواداران دو تیم.

در ماده 41 آیین‌نامه جدید برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول صراحتا به نحوه تقسیم ظرفیت ورزشگاه بین تماشاگران تیم‌های میهمان و میزبان اشاره شده است. براساس این ماده تماشاگران میهمان حداقل باید 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه را در جایگاهی امن و ترجیحا پشت نیمکت تیم میهمان در اختیار داشته باشند. همچنین درصورتی که تماشاگران تیم میزبان نتوانند ظرفیت ورزشگاه را تکمیل کنند، با تشخیص مسئول برگزاری مسابقه و سازمان لیگ این جایگاه‌ها به تماشاگران تیم میهمان اختصاص داده خواهد شد.

 حال باتوجه به ابلاغ قانون 90 به 10 در آیین نامه لیگ امسال، باید دید این قانون در شهرآورد پایتخت اجرایی خواهد شد یا همچنان هواداران به صورت مساوی روی سکوها مستقر خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان