//
کدخبر: ۲۰۴۹۹۳ //

سعید فتاحی خبر داد؛شاید دربی هفته اول باشد!

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید محدودیتی در قرعه کشی مسابقات لیگ نیست و ممکن است استقلال و پرسپولیس هفته اول یا هفته شانزدهم بازی کنند.


سعید فتاحی خبر داد؛شاید دربی هفته اول باشد!
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید فتاحی درباره برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ایران گفت: این مراسم امسال به میزبانی هیات فوتبال مشهد برگزار می شود و متفاوت‌تر از سال های گذشته خواهد بود. هشت جفت قرعه داریم یعنی تیم هایی که هم استانی هستند و چهار تک قرعه. به جز این محدودیت دیگری نداریم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال تاکید کرد: امکان اینکه استقلال و پرسپولیس هفته اول و دوم بازی کنند یا هفته پانزدهم و شانزدهم هم هست. این بستگی به قرعه دارد. ما هشت جفت قرعه داریم و بستگی دارد به اینکه چه عددی به تیم های بیافتد.

فتاحی درباره میهمانان مراسم قرعه کشی هم گفت: خداداد عزیزی و دو فوتبالیست خوب دیگر مشهدی میهمانان اصلی قرعه کشی هستند.

وی در خصوص زمان شروع لیگ برتر یادآور شد: بستگی به روند آماده سازی ورزشگاه ها دارد. تا امسال حتی یک روز هم در شروع لیگ تاخیر نداشتیم. امسال به خاطر مسائل امنیتی و تماشاگران تمام توانمان را گذاشتیم ورزشگاه ها حداقل استانداردها را داشته باشند. تا زمانی که این اقدامات انجام نشود، لیگ شروع نمی شود.

فتاحی در پایان گفت: البته پیش بینی های مختلفی را برای زمان شروع لیگ داشته ایم. به عنوان مثال اول گفتیم دهم، بعد گفتیم هفدهم مرداد. بحث بیستم و شب عید قربان هم بود که نشد. 23 مرداد هم بحثش پیش آمد که بعید است ورزشگاه ها آماده شود. اگر استادیوم ها به شب عید غدیر برسد بازی ها را شروع می کنیم. پنج، شش ورزشگاه هم آماده شود لیگ را آغاز می کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان