//
کدخبر: ۲۰۶۸۵۱ //

رسمی: مسی، غایب بزرگ بارسلونا در اولین بازی

با اعلام لیست بازیکنان بارسا برای دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو مشخص شد لیونل مسی غایب بزرگ کاتالان‌ها در اولین دیدار فصل جدید لالیگا است.

 رسمی: مسی، غایب بزرگ بارسلونا در اولین بازی
به گزارش فرتاک نیوز،

ارنستو والورده بعد از انجام آخرین جلسه تمرین بارسلونا پیش از سفر به شهر بیلبائو برای دیدار با اتلتیک بیلبائو در اولین هفته فصل جدید لالیگا، فهرست نفرات خود برای شرکت در این بازی را اعلام کرد.

عده زیادی بی‌صبرانه منتظر اعلام رسمی لیست بازیکنان بارسا بودند چون در روزهای گذشته درباره اینکه غایبین احتمالی بارسا در این بازی چه کسانی هستند گمانه‌زنی‌های زیادی انجام شده بود. والورده در مصاحبه خبری قبلی خود اعلام کرده بود ممکن است ریسک نکرده و لیونل مسی را در اولین بازی به خدمت نگیرد.

با نبود مسی در میدان کارلس پرز سورپرایز والورده است که در بازی با بیلبائو به عنوان مهره تهاجمی بازی خواهد کرد. با وجود شایعات درباره جدایی رافینیا از بارسا نام او هم در این لیست دیده می‌شود.

 

 

لیست بازیکنان بارسا برای دیدار با اتلتیک بیلبائو از این قرار است: تراشتگن، ایناکی پنیا، نلسون سمدو، پیکه، لانگلت، جوردی آلبا، سرخی روبرتو، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، دی‌یونگ، کارلس پرز، لوئیس سوارز، دمبله، رافینیا، جونیور، آلنیا، اومتیتی و گریزمان.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان