تاریخ انتشار: 1398/05/20 16:42
کد خبر: 91537

زیندینی:بودجه 100 میلیاردی برای سه باشگاه مسی در کرمان

سرپرست باشگاه مس رفسنجان روز گذشته در نشست خبری به منظور تجلیل از خبرنگاران در مورد مسائل مختلف این باشگاه صحبت کرد.
زیندینی:بودجه 100 میلیاردی برای سه باشگاه مسی در کرمان

مجید زیندینی، روز گذشته در نشست با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار به قلم به دستان رفسنجانی گفت: امسال پس از رایزنی ها با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مصوبه ای تحت عنوان تکمیل باشگاه های ورزشی مس در رفسنجان، کرمان و شهربابک انجام شده و قرار است این باشگاه ها با اعتبار 100 میلیارد تومان تکمیل شوند.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان با اشاره به اینکه باشگاه ورزشی شهدای مس رفسنجان تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، تصریح کرد: بودجه تکمیل این باشگاه مصوب و 4 ماه عملیات تکمیل آن آغاز شده که تا دوسال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ورزشگاه ها ساخته و به سازمان ورزش و جوانان واگذار می شود با توجه به اینکه هزینه های تکمیل زیاد بود اما نگاه متفاوت و ویژه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به امر ورزش که ورزش را به عنوان دارایی شرکت مس می داند بودجه ای برای تکمیل این 3 ورزشگاه گرفته شد.

زیندینی با بیان اینکه امسال باشگاه مس رفسنجان سرمایه گذاری بر روی بازیکنانی از سطوح پایین تر دارد؛ افزود: باشگاه مس رفسنجان پاسخگو به تمام هیئت های ورزشی رفسنجان است و ماهانه نیز از بودجه شرکت مس مبلغی برای حمایت از هیئت های ورزشی رفسنجان از جمله بسکتبال، فوتسال، ژیمناستیک، کاراته و ... می دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxer8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورود سعد محمدی به اتفاقات تکراری مس!
تصمیمات کمیته فنی رفسنجانی ها روی اعصاب هواداران؛

تصاویر/ دیدار مس رفسنجان و شاهین بوشهر
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛