//
کدخبر: ۲۰۶۰۴۵ //

آرای کمیته تعیین وضعیت اعلام شد

باشگاه‌های فولاد خوزستان، خونه‌به‌خونه بابل و ملوان بندر انزلی در احکام جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، محکوم شدند.

آرای کمیته تعیین وضعیت اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت، آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌های مورد شکایت، به شرح زیر اعلام کرد:

* در پی شکایت محمدسعید اخباری از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 672 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت رضا بابایی از باشگاه خونه‌به‌خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ 900 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، کمیته تعیین وضعیت درباره هزینه دادرسی با تکلیفی مواجه نیست.

* در پرونده شکایت میکائیل ایمن‌تراج از باشگاه خونه‌به‌خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 28 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پی شکایت ایمان شوربایی از باشگاه شهرداری ماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 430 میلیون ریال بابت اصل خواسته در خواهان محکوم شد. همچنین با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، کمیته درخصوص هزینه دادرسی با تکلیفی مواجه نیست.

* با توجه به شکایت کریم مسرور از باشگاه ملوان بندرانزلی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 420 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه داردسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته و شرح دادخواست کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

* کمیته وضعیت فدراسیون در خصوص شکایت باشگاه پیکان از علی بابایی، پس از بررسی پرونده اعلام کرد: علی بابایی محکوم به پرداخت مبلغ 68 میلیون و 162 هزار ریال بابت فسخ قرارداد بدون دلیل موجه ورزشی و پرداخت مبلغ یک میلیون و 363 هزار و 240 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. (رأی صادره قطعی است)

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۰۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان