//
کدخبر: ۱۸۹۵۹۵ //

پنجشنبه ۲ خرداد/اعلام آرای کمیته وضعیت

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آراء خود را در خصوص برخی از پرونده‌ها اعلام کرد.

پنجشنبه 2 خرداد/اعلام آرای کمیته وضعیت
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به باشگاههای لیگ برتری مورد شکایت اعلام کرد.

آرای صادره شده به شرح زیر است:

در پرونده شکایت سیداحمد صالحی از باشگاه ملوان بندر انزلی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5/842/000/000 ریال بابت قرارداد و مبلغ 116/840/000 ریال بابت هزینه دادرسی در حق سیداحمد صالحی محکوم شد.

در پرونده شکایت باشگاه پیکان از سیپدرود رشت در خصوص علی عباسی به پرداخت مبلغ 500/000/000 ریال بابت دو سال حق آموزش این بازیکن محکوم شد. با توجه به واریز علی الحساب مبلغ 5/000/000 ریال به حساب فدراسیون، خواهان مکلف به پرداخت مبلغ 10/000/000 ریال بابت الباقی هزینه دادرسی پیش از اجرای رای است. همچنین کمیته وضعیت درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نیست.

همچنین در پی شکایت یونس محمدزاده از باشگاه ماشین سازی (گسترش فولاد)، کمیته وضعیت با توجه به مراتب فوق دعوی خواهان را ثابت دانسته و مستندا به ماده 198 قانون آیین دادرسی مدنی حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ 84/000/000 ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان صادر و اعلام می دارد.

گفتنی است آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان