//
کدخبر: ۲۰۵۸۳۰ //

پوگبا و مگوایر مشکلی برای بازی با چلسی ندارند

سرمربی منچستریونایتد خبر داد که پل پوگبا و هری مگوایر مشکلی برای بازی یکشنبه مقابل چلسی نخواهند داشت.

پوگبا و مگوایر مشکلی برای بازی با چلسی ندارند
به گزارش فرتاک نیوز،

منچستریونایتد کار خود در لیگ برتر را از یکشنبه مقابل چلسی شروع خواهد کرد. در دیداری که یونایتد میزبان خواهد بود. بسیاری منتظر اولین بازی رسمی هری مگوایر خرید 80 میلیون پوندی منچستریونایتد هستند و به نظر او مشکلی برای حضور برابر چلسی ندارد.

پل پوگبا هم که به دلیل مصدومیت بازی دوستانه با میلان را از دست داده بود، به بازی با چلسی می رسد. پس از منتفی شدن انتقال او به رئال، ستاره فرانسوی با تمرکز بالا خود را مهیای این بازی خواهد کرد.

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری بازی با چلسی و در مورد پوگبا و مگوایر گفت:« هری واقعا من را تحت تاثیر قرار داده است. او در تمرینات سرحال نشان داده و باید بگویم که قدبلندتر و تنومند تر از آنچه است که فکر می کردم. او انرژی مضاعفی دارد و تاثیر خوبی هم روی دیگر بازیکنان گذاشته است. هری آماده بازی است و مطمئنم که وقتی از او بخواهم، با حداکثر توان به زمین خواهد رفت. هری بازی های زیادی در پیش فصل برای لستر انجام داده و امیدوارم خسته نباشد. او در این چند روز خوب تمرین کرده و در تمرینات، فرز و شاداب بوده است.»

سولسشر ادامه داد:« پل هم بعد از بازی با میلان به تمرینات برگشت و حتی در بازی برابر بلکبرن که پشت درهای بسته برگزار شد، به میدان رفت. او دچار اسپاسم عضلانی شده بود و ترجیح دادم روی او ریسک نکنم. پرواز به ولز ممکن بود مصدومیتش را شدیدتر کند. پل برای بازی با چلسی در دسترس است و هدف من مثل همیشه این است که آماده ترین ها را از ابتدا به زمین بفرستم. تقریبا همه بازیکنان آماده بازی هستند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۸۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان