//
کدخبر: ۲۰۵۶۰۸ //

اینتر بر سر انتقال لوکاکو با منچستریونایتد به توافق رسید

اینتر با منچستریونایتد بر سر انتقال روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی این تیم به توافق رسید و گفته می‌شود لوکاکو با قراردادی 80 میلیون یورویی راهی اینتر خواهد شد.

اینتر بر سر انتقال لوکاکو با منچستریونایتد به توافق رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

دو باشگاه اینترمیلان و منچستریونایتد بر سر انتقال روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی یونایتد به اینتر به توافق رسیدند و گفته می‌شود لوکاکو امروز با امضای قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو (74 میلیون پوند) رسماً به اینتر خواهد پیوست.

لوکاکو که از چند روز پیش شهر منچستر را ترک کرده و به وطنش بلژیک بازگشته بود و در مجموعه تمرینی باشگاه سابقش اندرلخت مشغول تمرین بود دیروز به همراه مدیر برنامه‌هایش با هواپیمایی اختصاصی راهی شهر میلان شد. لوکاکو قرار است امروز صبح پنج‌شنبه در تستهای پزشکی اینتر شرکت کند و گفته می‌شود قرارداد او با اینتر همین امروز امضا خواهد شد.

یونایتد در ماه جولای پیشنهاد 54 میلیون پوندی اینتر برای لوکاکو را رد کرده بود. لوکاکو روز سه‌شنبه همین هفته به دلیل عدم حضور در جلسه تمرینی یونایتد از سوی این باشگاه جریمه شده بود. ستاره بلژیکی از دو روز گذشته در بلژیک به سر می‌برد و گفته می‌شود علت عدم حضورش در تمرین یونایتد تلاش برای مجبور کردن این باشگاه به موافقت با انتقالش به اینتر بوده است.

فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه‌های لوکاکو که از قضا مدیر برنامه‌های استراماچونی، سرمربی استقلال هم هست روز چهارشنبه به لندن رفت تا مشکل لوکاکو با یونایتد را حل و فصل کند. پاستورلو عصر دیروز تصویری در اینستاگرام خود منتشر کرد که او را به همراه لوکاکو در یک هواپیمای اختصاصی نشان می‌داد. پاستورلو در زیر این عکس نوشت او به همراه لوکاکو از بلژیک عازم میلان هستند.

مشکل یونایتد و اینتر بر سر انتقال لوکاکو در تابستان جاری اختلاف دو باشگاه در ارزیابی‌شان از قیمت لوکاکو بوده است. یونایتد در این مدت در تلاش بوده در ازای واگذاری لوکاکو دست‌کم مبلغی که دو سال پیش برای خرید او از اورتون پرداخت کرده بود، یعنی 75 میلیون یورو را از اینتر دریافت کند.

اینتر اما در راه تلاش برای جذب لوکاکو با یک رقیب ایتالیایی دیگر، یعنی باشگاه یوونتوس روبرو بود. آنتونیو کونته، سرمربی اینتر حتی زمانی که سرمربی چلسی بود هم خواهان به خدمت گرفتن لوکاکو شده بود. کونته به صراحت گفته بود که لوکاکو هدف اول نقل و انتقالاتی او است و اضافه کرده بود:" من لوکاکو را بازیکنی می‌دانم که می‌تواند باعث پیشرفت تیم ما شود".

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۶۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان