//
کدخبر: ۲۰۵۶۰۷ //

هازارد بعد از گلزنی: در پنج بازی اخیر منتظر این لحظه بودم

ادن هازارد بعد از گلزنی دیروزش برای رئال مقابل سالزبورگ می‌گوید از اینکه موفق شده اولین گل خود را برای رئال به ثمر برساند بسیار خوشحال است.

 هازارد بعد از گلزنی: در پنج بازی اخیر منتظر این لحظه بودم
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید دیروز در یک بازی دوستانه به مصاف سالزبورگ اتریش رفت و موفق شد با تک‌گلی که ادن هازارد، ستاره بلژیکی جدیدش در دقیقه 19 به ثمر رساند حریف خود را با نتیجه 1-0 شکست دهد. هازارد بعد از این بازی گفت مدتها منتظر چنین لحظه‌ای بوده و از اینکه موفق شده اولین گل خود را برای رئال به ثمر برساند بسیار خوشحال است.

هازارد که در تابستان جاری با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید ملحق شده دیروز در دیدار مقابل سالزبورگ موفق شد با یک ضربه کات‌دار تماشایی گل زیبایی وارد دروازه سالزبورگ کند تا رئال با تک‌گل او در این بازی دوستانه به پیروزی برسد.

هازارد بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" هر بازیکنی که در میدان است دلش می‌خواهد تیمش برنده شود و وقتی شما مهاجم هستید دلتان می‌خواهد برای تیم‌تان گل بزنید. من در پنج بازی اخیر منتظر این لحظه بودم. چیزی که منتظرش بودم امروز اتفاق افتاد. از اینکه موفق به گلزنی شدم خیلی خوشحالم".

ستاره بلژیکی رئال مادرید در ادامه گفت:" ما هنوز در دوران پیش‌فصل هستیم ولی معتقدم حالا انرژی بیشتری پیدا کرده‌ایم. تا اولین بازی رسمی‌مان حدود ده روز دیگر زمان داریم و باید تمرکزمان را بالا برده و با پشتکار و سخت‌کوشی تلاش کنیم".

هازارد در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" هدف ما این است که تا هفته آینده آماده باشیم. نمی‌توانیم تا شروع لالیگا صبر کنیم. برای همین سخت در حال تمرین کردن هستیم".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۶۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان