//
کدخبر: ۲۰۴۴۰۳ //

امری: با چند بازیکن در حال مذاکره هستیم

سرمربی توپچی‌های لندن می‌گوید پیوستن مهاجم ساحل عاجی لیل به این تیم قطعی نیست.

امری: با چند بازیکن در حال مذاکره هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

اونای امری که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری دوستانه مقابل آنژه فرانسه تن به تساوی یک بر یک دادند و در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسیدند، پس از این بازی درباره ادعای رئیس باشگاه لیل که گفته نیکلاس په‌په به زودی در ازای 80 میلیون یورو به آرسنال ملحق خواهد شد، گفت: په‌په چند سال پیش در آنژه بازی می‌کرد و حالا بازیکن لیل است. نیکلاس پیشرفت زیادی کرده است.  

وی افزود: ما با چند بازیکن در حال مذاکره هستیم و می‌خواهیم بهترین بازیکن را به خدمت بگیریم که واقعاً می‌تواند به ما کمک کند و باعث بهبود سطح کیفی تیم‌ شود. ما گزینه‌های متفاوتی داریم که هنوز هیچیک قطعی نشده‌اند اما په‌په یکی از آنهاست.

سرمربی اسپانیایی توپچی‌های لندن در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: اولین بازی ما در فصل جدید لیگ برتر، بازی با نیوکاسل خواهد بود، تیمی که سبک بازی‌اش شبیه به آنژه است. ما دو نیمه متفاوت را در این دیدار تجربه کردیم. نیمه اول آنها سختکوش‌تر از ما بودند و به گل هم رسیدند. ما نیمه اول نتوانستیم بازی را آنطور که می‌خواهیم کنترل کنیم، اما در نیمه دوم اوضاع بهتر بود و بازی را تحت‌کنترل داشتیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۴۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان