//
کدخبر: ۲۰۴۸۱۴ //

مالکوم: همیشه سعی می‌کنم بازی را به سمت جلو پیش ببرم

مالکوم، بازیکن جدید زنیت سن‌پترزبورگ که از بارسلونا به این تیم روسی پیوست به ارزیابی خود از نخستین بازی در لیگ برتر این کشور پرداخت.

مالکوم: همیشه سعی می‌کنم بازی را به سمت جلو پیش ببرم
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از اسپورت اکسپرس روسیه، مالکوم گفت: همیشه سعی می‌کنم بازی را به سمت جلو پیش ببرم و برنامه‌ام بر مبنای قرار گرفتن سایر بازیکنان تیمم در بهترین موقعیت‌ها است.

مالکوم که شب گذشته برای نخستین بار از دقیقه 72 بازی برابر کراسنودار در هفته چهارم لیگ برتر روسیه با پیراهن تیم زنیت به میدان آمد ادامه داد: من خودخواه نیستم و هرگز از پاس دادن تاسف نمی‌خورم. در طول 2 روز اخیر اقامتم در روسیه فقط یک کلمه یاد گرفتم و آن هم تشکر به زبان روسی است.

بازیکن 22 ساله و برزیلی تیم زنیت سن‌پترزبورگ افزود: بازی با کراسنودار می‌توانست با نتیجه بهتری تمام شود و احساس خوبی از آن دارم. ما نیاز به صبر و تحمل بیشتری داریم و بهتر خواهیم شد. من هم باید آشنایی بیشتری با سایر همبازیانم پیدا کنم . در برنامه‌های هجومی همراه آنها مشارکت داشته باشم. سطح فوتبال روسیه بد نیست و نشان داد که بسیار پویا و باز است.

تیم زنیت در بازی با کراسنودار به تساوی یک - یک بسنده کرد. گل تساوی‌بخش زنیتی‌ها در دقیقه 90 روی پاس سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی حاصل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۸۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان