//
کدخبر: ۲۰۴۲۳۵ //

زهیوی: قرار بود ذوبی‌ها حامی من باشند

مهدی رحیم زهیوی، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قرار بود ذوبی‌ها حامی من باشند ولی در فوتبال ایران پهلوان زنده را عشق است.

زهیوی: قرار بود ذوبی‌ها حامی من باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رحیم زهیوی با اشاره به آخرین وضعیتش و اینکه قرار است به کدام تیم برود، اظهار داشت: من در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و با توجه به اینکه فصل گذشته به دلیل مصدومیت، نامم از لیست ذوب‌آهن خارج شد، در حال حاضر سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوم. من چهار پیشنهاد قطعی دارم، ولی واقعیت این است که هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام. تمام تمرکزم روی تمرینات اختصاصی است تا بتوانم تا یک ماه دیگر در بهترین شرایط ممکن به فوتبال برگردم.

زهیوی در پاسخ به این پرسش که آیا از اقدام مسئولان باشگاه و کادر فنی ذوب‌آهن بابت کنار گذاشتنش ناراحت نیست، تأکید کرد: نمی‌دانم چه بگویم. قرار بود ذوبی‌ها حامی من باشند، ولی در فوتبال ایران پهلوان زنده را عشق است. من در زمین مسابقه رباط پاره کردم و ضربه‌ای به سرم خورد که بیهوش شدم. من در حال استراحت که مصدوم نشدم. دوست ندارم در مورد آذری و منصوریان صحبت کنم و تمام هدف من این است که قوی‌تر از گذشته برگردم و خیلی چیزها را ثابت کنم.

وی در پایان حرف‌هایش تصریح کرد: من به این دلیل تا حالا تیمم را انتخاب نکرده‌ام که تمرکزم روی تمرینات باشد تا قوی‌تر از گذشته برگردم. من به آنهایی که در موردم بد فکر می‌کنند، ثابت خواهم کرد که قوی تر از گذشته خواهم بود و حتی به تیم ملی هم دعوت خواهم شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان