//
کدخبر: ۲۰۱۳۷۵ //

هایجک بزرگ سرخ‌ها از استقلال؛ شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات آسیا در پرسپولیس+عکس

پرسپولیس در نظر دارد ستارۀ خارجی مدنظر استقلال را جذب کند.

هایجک بزرگ سرخ‌ها از استقلال؛ شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات آسیا در پرسپولیس+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال تهران قصد دارد برای تقویت خط هافبک خود، صفا هادی، ستارۀ جوان عراق که تیم‌های فراوانی را خواهان خود می‌بیند به خدمت بگیرد. اما اکنون پرسپولیس از رابطۀ خوب ستارۀ خود با این بازیکن استفاده کرده و می‌خواهد صفا هادی را از چنگ آبی‌ها در بیاورد.

این هافبک 20ساله که به شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات آسیا شهرت یافته رابطۀ بسیار صمیمی و دوستانه‌ای با بشار رسن، هافبک عراقیِ پرسپولیس دارد و سرخ‌پوشان هم از این رابطۀ خوب برای مذاکرۀ رسن با هادی استفاده کرده و نظر این بازیکن را به حضور در پرسپولیس جلب کرده‌اند.

-489751

 

از طرف دیگر تجربۀ ناموفق طارق در استقلال و تجربۀ خوب بشار با پیراهن پرسپولیس تهران، صفا هادی را مجاب کرده تا از میان این دو تیم سرخ‌های ایرانی را برای ادامۀ فوتبال خود در خارج از عراق انتخاب کند. پرسپولیس با جذب هادی مطمئناً باعث عصبانیت باشگاه استقلال و هواداران این تیم خواهد شد.

هرچند در نقل‌وانتقالات چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید منتظر کماند و دید که این پدیدۀ استقلالی سرانجام کدام تیم را برای ادامۀ فوتبال خود انتخاب خواهد کرد و آیا از بین سرخابی‌ها یک تیم را انتخاب خواهد کرد یا در دیگر کشورهای عربی حضور پیدا خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۳۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان