//
کدخبر: ۲۰۰۷۱۷ //

دستمزد عزت‌اللهی در روسیه لو رفت!

سعید عزت‌اللهی هافبک دفاعی تیم ملی نمی‌خواهد به روستوف بازگردد. این بازیکن دو فصل دیگر با باشگاه روسی قرارداد دارد ولی می‌خواهد همچنان در انگلیس یا کشور دیگری توپ بزند.


دستمزد عزت‌اللهی در روسیه لو رفت!
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه روستوف، مثل همیشه شرایط سختی برای جدایی سعید عزت‌اللهی گذاشته است. آن‌ها به این سادگی هافبک دفاعی تیم ملی را نمی‌فروشند. نکته اینجاست که اکثر تیم‌های انگلیسی سهمیه بازیکنان قرضی خود را پر کرده‌اند. طبق قانون در انگلیس هر باشگاهی می‌تواند ۶ بازیکن قرضی به خدمت بگیرد. سعید به همین خاطر در تلاش است از باشگاه روستوف رضایت بگیرد و به صورت قطعی به تیم دیگری ملحق شود. آخرین پیشنهاد به سعید این بوده که شخصاً با روستوف مذاکره کند تا شاید رضایتش را بگیرد.

البته عزت‌اللهی برای روستوف بازیکن ارزانی نیست. ظاهراً این بازیکن ماهانه رقمی نزدیک به حدود ۶۰۰ میلیون تومان از باشگاه روسی دریافت می‌کند. یعنی عزت‌اللهی روزانه حدود ۲۰ میلیون تومان در باشگاه روستوف پول درمی‌آورد. از نظر مالی ماندن سعید در آنجا خوب است ولی این بازیکن دوست دارد در جایی بازی کند که بتواند بیشتر پیشرفت کند. سعید البته در صورت انتقال به باشگاه دیگری هم پول خوبی در خواهد آورد. رقم قرارداد‌ها در اروپا به یورو و دلار است و طبیعتاً با توجه به نرخ ارز اگر قرارداد‌ها را به ریال برگردانید رقم نجومی می‌شود. سعید به نزدیکانش گفته در تلاش است تا از روس‌ها جدا شود ولی خودش می‌داند پروسه سختی برای جدایی دارد. او و ایجنتش در حال مذاکره با باشگاه روس هستند تا راه حلی برای جدایی قطعی پیدا کنند. روستوف هم شاید به خاطر دستمزد نسبتاً بالای سعید راحت‌تر با جدایی این بازیکن موافقت کند. البته در روسیه دستمزد فوتبالیست‌ها کلاً بالاست. سردار آزمون در حال حاضر یکی از گران‌ترین فوتبالیست‌های این لیگ به حساب می‌آید. اروپایی‌ها هم می‌گویند روسیه کشوری است که بازیکنان می‌توانند در آن پول خوبی دربیاورند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۷۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان