//
کدخبر: ۲۰۰۵۲۹ //

رئال مادرید در چه صورت پوگبا را جذب می کند؟

رئال مادرید تنها در صورت فروش بازیکن برای خرید پل پوگبا اقدام خواهد کرد.

 رئال مادرید در چه صورت پوگبا را جذب می کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید تا به حال تابستانی طوفانی داشته و بازیکنان بزرگی را جذب کرده است اما در حال حاضر مهم ترین هدف آنها پل پوگبا، ستاره فرانسوی و 26 ساله منچستریونایتد برای فصل بعد است.

نشریه مارکا مدعی شد بعد از بیش از 300 میلیون یورو خرید در تابستان امسال، این تیم تنها در صورت کسب 200 میلیون یورو از فروش بازیکنانی که در لیست مازاد زین الدین زیدان قرار گرفته اند برای خرید پل پوگبا به طور رسمی وارد عمل خواهد شد.

در حال حاضر انتقال خامس به ناپولی تقریبا قطعی شده اما هنوز هیچ تیمی به طور جدی برای خرید گرت بیل، ستاره ولزی و 30 ساله این تیم اقدام نکرده است. لوکاس واسکز اسپانیایی یکی دیگر از بازیکنانی است که در لیست فروش قرار دارد و آرسنال از تیم هایی ست که برای خرید این وینگر اسپانیایی وارد عمل شده است.

احتمال جدایی ایسکو کاهش یافته زیرا زیدان خواهان ماندن اوست و تنها یک پیشنهاد گزاف ممکن است رئال مادرید را راضی به فروش وی کند. ماریانو دیاز، مهاجم 26 ساله لوس بلانکوس مورد توجه رم قرار گرفته و جدایی او از رئال مادرید در تابستان امسال قطعی است. فلورنتینو پرز امیدوار است در هفته های آتی تابستان قادر به فروش بخش عمده ای از اسامی مذرکور باشد تا بتواند بودجه سنگین و 180 میلیون یورویی برای خرید پل پوگبا، ستاره فرانسوی و مورد علاقه زیزو را فراهم کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۵۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان