//
کدخبر: ۱۸۶۷۷۴ //

زیدان درمورد پوگبا اعتراف کرد

درحالیکه شایعات درباره انتقال پل پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد به رئال مادرید به اوج رسیده، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال اعتراف کرد که به پوگبا علاقه‌مند است.

زیدان درمورد پوگبا اعتراف کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

این روزها که بازار شایعات و گمانه‌زنی درباره تلاش رئال مادرید برای بازسازی این تیم در فصل تابستان داغ است، مساله انتقال پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد به برنابئو در رسانه‌ها به عنوان یکی از داغ‌ترین سوژه‌های نقل و انتقالات رئال دنبال می‌شود. آنچه باعث شد این موضوع بار دیگر در سرخط خبرها قرار گیرد این بود که زیدان، سرمربی رئال دیروز اعلام کرد به پوگبا علاقه‌مند است. درحالیکه هفته گذشته در پاسخ به سوال‌های مشابه از اظهارنظر در این مورد خودداری کرده بود.

زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز رئال مادرید مقابل سوسیداد به خبرنگاران گفت:" بله من پوگبا را دوست دارم. ولی من تنها کسی نیستم که به او علاقه‌مند است. هر مربی‌ای بازیکنان خوب را دوست دارد، هر هوادار فوتبالی هم همینطور".

سرمربی رئال مادرید در ادامه گفت:" ولی پوگبا بازیکن منچستریونایتد است و من امروز راجع به نقل و انتقالات صحبت نمی‌کنم".

این در حالی است که با منع سه ماهه‌ی مینو رایولا، ایجنت جنجالی پل پوگبا از فعالیت در فعالیت‌های فوتبالی که روز جمع از سوی فیفا اعلام شد این احتمال وجود دارد که این موضوع روی آینده پوگبا تاثیر بگذارد. رایولا ابتدا روز چهارشنبه از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا محکوم شده بود و فیفا روز جمعه محکومیت او را تایید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان