//
کدخبر: ۱۷۸۸۴۴ //

ادعایی عجیب درمورد زیدان و امباپه

نشریه اسپانیایی دون‌بالون مدعی شد زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید جلوی تلاشهای فلورنتینو پرز برای جذب کیلیان امباپه را گرفته و از او خواسته هر چه سریعتر به دنبال جذب هدفهای دیگری باشد.

ادعایی عجیب درمورد زیدان و امباپه
به گزارش فرتاک نیوز،

در اسپانیا نشریه دون‌بالون مدعی شد زین‌الدین زیدان مانع از ادامه تلاشهای فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، برای انتقال کیلیان امباپه به مادرید شده چرا که زیدان می‌دانسته در صورت موفقیت پرز در جذب امباپه، قیمت بسیار بالای ستاره فرانسوی باعث می‌شود امکان جذب دیگر ستاره‌های مورد نظر زیدان با مشکلات زیادی همراه شود چرا که انتقال امباپه از پاری سن ژرمن ممکن است برای رئال چیزی در حدود 300 میلیون یورو آب بخورد.

به همین خاطر، زیدان به پرز پیشنهاد کرده برای فصل آینده یک برنامه نقل و انتقالاتی متفاوت طراحی کند، برنامه‌ای که کیلیان امباپه در آن جایی نداشته باشد.

زیدان می‌داند که جذب امباپه به رئال ممکن است مانع از رسیدن او به چند نفر از هدفهای مد نظرش از جمله ادن هازارد و پل پوگبا شود که زیدان به آنها علاقه زیادی دارد و قصد دارد فصل آینده شاهد حضورشان در برنابئو باشد. دون‌بالون می‌گوید زیدان به پرز پیشنهاد داده به جای امباپه گران‌قیمت از گزینه ارزان‌تری مثل سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول استفاده کرده و او را به برنابئو بیاورد.

با اینکه رسانه‌های انگلیسی پیش از این گفته بودند که لیورپول، مانه را با رقمی کمتر از 230 میلیون یورو نخواهد فروخت ولی دون‌بالون می‌گوید منابع نزدیک به رئال مادرید می‌گویند این باشگاه معتقد است می‌تواند سادیو مانه را با چیزی در حدود 150 یورو به مادرید منتقل کند. یعنی چیزی در حدود نصف مبلغی که برای جذب امباپه باید به پاری سن ژرمن بپردازد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان