//
کدخبر: ۲۰۰۱۷۸ //

امیری دوست دارد به پرسپولیس بازگردد؛عرب هیچ تماسی نگرفته است!

وحید امیری برای بررسی پیشنهادات خود وارد ایران شد تا تصمیم نهایی را برای فصل آینده‌اش بگیرد.

امیری دوست دارد به پرسپولیس بازگردد؛عرب هیچ تماسی نگرفته است!
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید امیری پس از فسخ قرارداد خود با باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه به تهران بازگشت تا پیشنهاداتش را بررسی کرده و تصمیم نهایی را برای ادامه دوران فوتبالی اش بگیرد.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران که از تیم های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز و ذوب آهن پیشنهاد دارد تمایل خود را برای بازگشت به پرسپولیس نشان داده است.

امیری با وجود اینکه از دو تیم باشگاهی در قطر نیز پیشنهاد دارد به لرستان می رود تا چند روزی را در زادگاه خود به استراحت بپردازد و از طریق مدیر برنامه هایش پیگیر پیشنهادات تیم های ایرانی است.

امیری در حالی دوست دارد به پرسپولیس باز گردد که ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه مذاکرات جدی با وی انجام نداده است و تنها یک بار به مدیر برنامه های این بازیکن قبل از جدایی از ترابوزان تماس گرفته و خواهان برگزاری جلسه در باشگاه شده است اما امیری با توجه به نامشخص بودن وضعیت خود با ترابوزان تصمیم گرفت مذاکره را به بعد از فسخ قراردادش موکول کند.

عرب هم پس از جدایی هافبک تیم ملی از ترابوزان هیچگونه تماسی با وی نگرفته است تا این بازیکن از بازگشت به پرسپولیس دور بماند.

تمامی این مسائل باعث شده تا مدیربرنامه های امیری مذاکرات جدی خود را با سپاهان، ذوب آهن و تراکتور ادامه بدهد تا این بازیکن در صورت تصمیم نهایی نسبت به حضور در فوتبال ایران یکی از این مشتریان خود را انتخاب کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۱۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان