//
کدخبر: ۱۹۹۶۶۲ //

امیری بیش از پیش به پرسپولیس نزدیک‌ شد

با تأیید گابریل کالدرون وحید امیری بیش از پیش به پرسپولیس نزدیک‌تر شده است.

امیری بیش از پیش به پرسپولیس نزدیک‌ شد
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید امیری در لیست مازاد تیم ترکیه‌ای قرار گرفته و به ایران بازگشته است. او پیشنهاداتی از تراکتور و سپاهان داشته و دارد، اما خودش ابراز تمایل کرده که به پرسپولیس برگردد. در همین ارتباط شنیدیم فیلم بازی‌های وحید امیری در پرسپولیس و تیم ملی برای گابریل کالدرون نمایش داده شده است. کالدرون وسط تماشای این فیلم و بعد از لایی انداختن وحید امیری به پیکه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و بازی با اسپانیا به وجد آمده و گفته: «اوه اوه! عجب لایی به پیکه انداخت! او را می‌خواهم!»

شاید به نظر برسد با توجه به ترافیک خط میانی پرسپولیس اضافه کردن وحید امیری به این تیم ترافیک هافبک‌ها را بیشتر می‌کند، اما این‌طور نیست. شنیدیم به سرمربی آرژانتینی گفته‌اند وحید امیری قادر است به عنوان مهاجم در خط حمله هم بازی کند و برای پرسپولیس نیز در این پست بازی کرده است. چپ‌پا بودن وحید امیری و تجربه خوب حضورش در پرسپولیس نیز به کالدرون یادآوری شده است. این موارد به همراه فیلم بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی روسیه باعث شد سرمربی آرژانتینی برای جذب وحید امیری راغب شود.

در همین راستا ایرج عرب و مدیران پرسپولیس به دنبال وضعیت دقیق قرارداد وحید امیری با ترابوزان اسپور هستند تا مقدمات بازگشت او را فراهم کنند. به هر حال ماجرای شکایت ریزاسپور ترکیه از مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس تجربه تلخی است که هرگز فراموش نخواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان