//
کدخبر: ۱۹۹۷۳۴ //

فدراسیون فوتبال شفاف سازی کند؛ لیست جدید تیم ملی را چه کسی انتخاب کرده؟

مشخص نیست کادر فنی تیم ملی برای اعلام لیست جدید با چه کسی مشورت کرده است.

 فدراسیون فوتبال شفاف سازی کند؛ لیست جدید تیم ملی را چه کسی انتخاب کرده؟
به گزارش فرتاک نیوز،

دومین لیست مارک ویلموتس بعد از قبول هدایت تیم ملی ایران اعلام شد. در این لیست جدید خبری از لژیونرها نیست و بازیکنانی که برای بازی دوستانه با کره جنوبی هم به تیم ملی دعوت شده بودند، در لیست جدید  حضور ندارند. هدف از برگزاری این اردو که در 3 روز برگزار می‌شود شناخت بیشتر کادر فنی از بازیکنانی است که در سال‌های گذشته کمتر شانس حضور در اردوهای تیم ملی را داشته‌اند. وجود بازیکنان گمنام و حتی لیگ یکی در این فهرست سوال‌های زیادی را به‌وجود آورده است.

نکته مبهم در مورد لیست جدید تیم ملی که در آن از بازیکنان جدید دعوت به عمل آمده است، این است که چه کسی نقش کمکی به مارک ویلموتس تازه‌ وارد به ایران در ارائه این لیست داشته است؟

وحید هاشمیان کمک ایرانی ویلموتس به تازگی به ایران آمده و با توجه به دوری او از ایران به نظر نمی‌رسد حداقل برای این اردو هاشمیان کمک زیادی به ویلموتس کرده باشد.

این امکان وجود دارد که کادر فنی تیم ملی برای بازیکنانی که در این اردو دعوت شده‌اند از اطلاعاتی که کادر فنی قبلی تیم ملی در گذشته از بازیکنان مختلف تهیه کرده و در آن آمار و اطلاعات آن بازیکنان ثبت شده بود، استفاده کرده باشد و یکی از اعضای کمیته فنی آمار و اطلاعات این بازیکنان را در اختیار مارک ویلموتس قرار داده است.  

به هرحال بهتر بود فدراسیون فوتبال شفاف اعلام می‌کرد چه کسی این بازیکنان را انتخاب کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۷۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان