//
کدخبر: ۱۹۹۴۴۸ //

کفاشیان آدم مومنی است؛این وصله‌ها به او نمی‌چسبد!

کاظم طالقانی معتقد است کمیته اخلاق نباید قبل از رای قطعی استیناف، محرومیت سعید فتاحی و حیدر بهاروند را علنی و نتشر می‌کرد.

کفاشیان آدم مومنی است؛این وصله‌ها به او نمی‌چسبد!
به گزارش فرتاک نیوز،

کاظم طالقانی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره رای صادر شده مبنی بر محرومیت ۵ ساله رییس سازمان لیگ و محرومیت ۲ ساله سعید فتاحی اظهار کرد: این ابلاغی که کمیته اخلاق مدعی آن است به ما ابلاغ نشده است. حکمی که این کمیته صادر کرده الآن در کمیته استیناف است و کمیته اخلاق باید صبر می‌کرد تا استیناف رای قطعی را بدهد و سپس آن را منتشر کند.

وی ادامه داد: این خلاف مشخص و معین کمیته اخلاق است که فدراسیون فوتبال آن را بررسی خواهد کرد. نمی‌دانم بر چه اساسی این حکم را صادر کرده‌اند. اگر قرار باشد برای یک تاخیر در فینال جام حذفی ۵ سال محرومیت صادر شود، احتمالاً برای مسابقات مهم‌تر، این محرومیت بیشتر است. البته این حکم بر اساس قانون بوده و در قانون پیش‌بینی شده اما باید دید برای خلاف‌هایی مثل تبانی چه حکمی می‌دهند؟ نمی‌دانم مبنای این حکم چیست.

طالقانی درباره اعتراض بهاروند به کمیته اخلاق مبنی بر تعلل در دادن رای سه پرونده فساد که در این کمیته مفتوح است، تصریح کرد: این هم حرفی است! البته من درباره این پرونده‌ها اطلاعی ندارم. اگر مواردی بوده که کمیته اخلاق باید بررسی می‌کرده و تخلف مشخص بوده است و مدارک معینی وجود داشته اما تا به حال تعلل کرده است و بررسی نکرده یا نشر نداده باید پاسخگو باشد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره مرحومیت‌های کفاشیان و ترابیان هم بیان کرد: رای این دو نیز هنوز قطعی نشده و در کمیته استیناف، باز است. کفاشیان آدم سالم، متدین، کاری و باخدایی است. من ترابیان را خیلی نمی‌شناسم اما از زحمت‌کشان فوتبال است. کفاشیان را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که آدم مومنی است و این وصله‌ها به او نمی‌چسبد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۴۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان