//
کدخبر: ۱۹۹۱۲۷ //

دو بازیکن ملی پوش از باشگاه مس شکایت کردند

دو فوتسالیست تیم ملی ایران از باشگاه مس سونگون به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود شکایت کردند.

دو بازیکن ملی پوش از باشگاه مس شکایت کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

مس سونگون در حالی طی دو فصل اخیر موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شد که حضور ستاره‌های سرشناس در این تیم تاثیر مستقیمی در کسب نتایج این تیم داشت و در افتخارات این تیم نقش مهمی داشت ولی در فصل ۹۸ تعدادی از این بازیکنان از مس جدا شده و به تیم‌های دیگر رفتند.

محمدرضا سنگ‌سفیدی بعد از سه قهرمانی پیاپی به همراه دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران(۲ بار) و کسب جام در لیگ قهرمانان آسیا به همراه این دو تیم، طی دو سال اخیر برای مس سونگون ورزقان به میدان رفت و با این تیم نیز توانست دو قهرمانی در لیگ برتر و آسیا را مجددا تجربه کند.

حمید احمدی، دیگر ملی پوش فوتسال نیز  که همانند سنگ‌سفیدی طی دو فصل اخیر در مس سونگون حضور داشته و دو قهرمانی  لیگ برتر و کسب جام در آسیا را به دست آورده، در نقل و انتقالات به گیتی‌پسند پیوست تا در کنار سنگ‌سفیدی امیدوار باشند در سال ۹۸ به همراه تیم جدید این افتخارات را به دست بیاورند.

اما محمدرضا سنگ‌سفیدی و حمید احمدی در حالی از مس سونگون جدا شدند که این باشگاه مطالبات آنها را پرداخت نکرده و این دو ملی پوش فوتسال به همین دلیل اقدام به شکایت از تیم سابق خود داشتند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۱۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان