//
کدخبر: ۱۹۹۰۵۴ //

آذری: نه قرمزم نه آبی سبز سبزم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه با باشگاه‌های روبین کازان و روستوف روسیه در جنگ است نه پرسپولیس، گفت: اگر هشداری به پرسپولیس دادم به این خاطر بود که نمی‌خواستم ماجرای طارمی تکرار شود.

آذری: نه قرمزم نه آبی سبز سبزم
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید آذری روز چهارشنبه با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خاطر مذاکره با رضا شکاری و احتمال جذب این بازیکن هشدار داد و از وی خواست نسبت به وضعیت این بازیکن استعلام بگیرد. اشاره آذری به شکایت باشگاه ذوب آهن از شکاری بود که طبق ادعای این باشگاه، باوجود داشتن قرارداد اقدام به ترک ذوب آهن و امضای قرارداد با تیم‌های روستوف و روبین کازان روسیه کرد. ذوبی ها از این بازیکن و دو باشگاه روسی شکایت کردند تا حق و حقوقشان را مطالبه کنند؛ حقی که حتی ممکن است به محرومیت شکاری منتج شود.

آذری در گفتگو با خبرنگار، در خصوص واکنش تند بعضی از هواداران پرسپولیس به این اقدامش گفت: حمله به من مهم نیست. مهم این بود که کسانی که مسائل بین المللی را درک می‌کنند، متوجه ماجرا شدند. بنده در ابعاد مدیریتی و بین المللی تجربه بیشتری داشتم و موظف بودم به عنوان یک همکار و نه کسی که از شکاری شکایت کرده است، این ماجرا را به پرسپولیسی‌ها گوشزد کنم.

وی افزود: حمله و توهین به بنده چیز جدیدی نیست و باعث نمی‌شود انگیزه ام برای گفتن مسائل تخصصی و حق از بین برود. خیلی از هواداران پرسپولیس هم خوشحال شدند که یک نفر حواسش به این ماجرا بوده است. اگر در پرونده مهدی طارمی هم این اتفاق می‌افتاد و از قبل استعلام می‌شد، شاید آن محرومیت ها پیش نمی آمد و این تیم حتی به قهرمانی آسیا می‌رسید. مردم ما دوست دارند حقیقتی که خودشان می‌سازند را باور کنند و نه اصل ماجرا را.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن یادآور شد: چطور وقتی در مقطعی از برانکو ایوانکوویچ حمایت کردم، هواداران پرسپولیس خوشحال شدند؟ کسانی در این ماجرا به من توهین کردند که شاید متوجه منظور پیامم نشدند. این بستگی به درک آنها داشته است. به هر حال کسی نمی‌تواند جلوی شکاری و یا امضای قراردادش با پرسپولیس را بگیرد. شکاری ساخته و پرداخته آکادمی ذوب آهن است و حتی اگر به پرسپولیس برود، خوشحال می‌شویم. اما مدیری که در ابعاد بین المللی سابقه کار دارد باید حقیقت را می‌گفت.

آذری در پاسخ به این سوال که آیا از جزئیات پرونده شکایت از شکاری و احتمال محرومیت این بازیکن اطلاعاتی دارد که به پرسپولیس هشدار داده است؟ گفت: بر اساس دستورات فیفا نمی‌توانیم به جزئیات محرمانه در پرونده اشاره کنیم. باشگاه ذوب آهن دو شکایت از شکاری انجام داده است. اول گرفتن ۱۰۰ هزار دلاری حق رشد و آموزش این بازیکن و دوم هم شکایت هم برای فسخ یکطرفه قرارداد شکاری.

وی افزود: روز گذشته یک مطلب جالب حقوقی را می‌خواندم که نوشته بود این ماجرا ممکن است برای پرسپولیس تبعات حقوقی نداشته باشد ولی ممکن است شکاری بین ۶ تا ۸ ماه محروم شود و پرسپولیس نتواند از خدمات این بازیکن بهره بگیرد. در این پرونده جنگ ما با دو باشگاه روستوف و روبین کازان روسیه است و با پرسپولیس جنگی نداریم.

مدیرعامل ذوب آهن اظهار کرد: اگر هشداری هم دادم به این خاطر بود که نمی‌خواستم یک ماجرای دیگر شبیه به محرومیت پرسپولیس به خاطر مهدی طارمی تکرار شود. در این فضای نقل و انتقالات، حواس همه به جذب بازیکن است و کسی به این فکر نمی‌کند که یک خرید ممکن است چه تبعاتی داشته باشد.

آذری یادآور شد: مفاد پرونده شکایت ما محرمانه است. چه بسا آنها در این پرونده برنده شوند ولی شواهد حاکی از این است که ذوب آهن پیروز خواهد بود. ما تا آخر راه را می‌رویم. استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم ندارد. کسی نمی‌تواند روی سعید آذری چاپ قرمز، آبی یا زرد بزند. من یک مدیر مستقل هستم. آذری سبزِ سبز است و در هر باشگاهی که باشد با تمام وجود می جنگد تا حق آن باشگاه را زنده کند.

وی گفت: قبلاً شکایت‌هایی از پرسپولیس و استقلال داشتم و حق ذوب آهن را تا ریال آخر گرفتم. در این پرونده هم روبین کازان و روستوف روسیه را رها نمی‌کنم تا قضیه مشخص شود. بازهم از پرسپولیسی‌ها خواهش می‌کنم استعلام لازم را بگیرند تا خیالشان راحت شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان درباره احتمال جذب نفرات جدید برای فصل بعد تاکید کرد: تمریناتمان که مدتی است شروع شده. جذب دو بازیکن خارجی در دستور کار آقای منصوریان است که هفته پیش رو به اصفهان می آیند تا با آنها مذاکره کنیم تا جنس تیممان جور شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۰۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان