//
کدخبر: ۱۹۸۵۸۲ //

آذری: ۳ بازیکن ما امروز هم برگردند، دیر است!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدواریم بدون وارد شدن به مسائل دیگر، مشکلی که پیش آمده توسط مسئولان باشگاه تراکتور حل شود.

آذری: ۳ بازیکن ما امروز هم برگردند، دیر است!
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان همچنان منتظر بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور و احسان پهلوان سه بازیکن این تیم از خدمت سربازی است. این سه بازیکن در فصل گذشته به عنوان یار قرضی و به قصد سپری کردن دوران خدمت راهی تراکتور تبریز شدند، اما با پایان یافتن فصل هجدهم، هنوز دوران سربازی آن‌ها تمام نشده و تازه باید دوره آموزشی را سپری کنند. موضوعی که احتمالاً تا اواسط شهریور به طول می‌انجامد.

آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در این مورد گفت: «ما باید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تنها نماینده ایران به میدان برویم که این بازی‌ها در مرداد برگزار می‌شود، اما متأسفانه هنوز بازیکنان‌مان برنگشته‌اند.»

او اضافه کرد: «پیگیری‌های زیادی انجام دادیم و مکاتبات فراوانی داشتیم. به نظرم دوستان کم‌لطفی می‌کنند و به دنبال مسائل دیگری هستند وگرنه خودشان هم می‌دانند این سه بازیکن، حق ذوب‌آهن هستند و باید به اصفهان برگردند. حتی همین حالا هم این اتفاق بیفتد، برای ما دیر است، چون تمرینات تاکتیکی که زیر نظر کادر فنی دنبال می‌شود، بدون حضور این بازیکنان کامل نیست و منتظریم تا لیست بازیکنان را به صورت یکپارچه در اختیار داشته باشیم.»

آذری در نهایت گفت: «امیدواریم بدون وارد شدن به مسائل دیگر، مشکلی که پیش آمده توسط مسئولان باشگاه تراکتور حل شود. ما اهل تعامل هستیم و ان‌شا‌ءالله دوستان در باشگاه تراکتور هم چنین دیدگاهی داشته باشند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان