//
کدخبر: ۱۹۹۰۱۸ //

سودی که ویارئال از پیوستن رودری به منچسترسیتی کرد

رودری با قراردادی 5 ساله به منچسترسیتی پیوست.

سودی که ویارئال از پیوستن رودری به منچسترسیتی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از مارکا، منچسترسیتی بالاخره با پرداخت بند فسخ 70 میلیون یورویی (62.8 میلیون پوندی) رودریگو هرناندز ملقب به رودری، او را با قراردادی 5 ساله از اتلتیکومادرید جذب کردد و با قراردادی 5 ساله او را به اتحاد آورد. 

این قرارداد در حالی بسته شده که مطابق تعهد اتلتیکومادرید به ویارئال، تیم سابق رودری، 10 درصد از مبلغ انتقال بعدی رودری به زیردریایی های زرد اختصاص می‌یابد و به این ترتیب، ویارئال از این انتقال، که رودری را به سومین بازیکن گران قیمت اسپانیایی تبدیل کرده، 7 میلیون یورو سود خواهد برد. 

ویارئال در حالی از این انتقال به سودی 7 میلیون یورویی دست یافته که تنها یک سال قبل، این بازیکن را با قراردادی 20 میلیون یورویی به همراه 5 میلیون یورو در افزونه ها به اتلتیکومادرید فروخته بود. 

رودری 23 ساله در سال 2013 به تیم پایه های ویارئال پیوسته بود و نخستین بازی حرفه ای خود را برای تیم بزرگسالان این باشگاه در دسامبر 2015 انجام داد. او در مجموع در 84 بازی برای ویارئال به میدان رفت و 2 گل هم به ثمر رساند.

انتقال 62.8 میلیون پوندی رودری به منچسترسیتی، او را به گران ترین خرید تاریخ این باشگاه متمول تبدیل می‌کند. این رکورد پیش از این در اختیار ریاض محرز، وینگر الجزایری سیتیزن ها بود که در تابستان 2018 با انتقالی 60 میلیون پوندی از لسترسیتی به منچسترسیتی پیوسته بود. 

ویارئال در این تابستان با فروس پابلو فورنالس به وستهم یونایتد، 27 میلیون یورو درآمدزایی کرده بود و سومین فروش پرسود تاریخ خود را انجام داده بود. پیش از این ویارئال با فروش اریک بایی به منچستریونایتد (30 میلیون یورو) و سدریک باکامبو به بیژینگ گوان (38 میلیون یورو) انتقال های پرسود تری انجام داده بود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان