//
کدخبر: ۱۹۸۶۱۴ //

اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی پیش فصل رئال مادرید

رسانه‌های اسپانیایی اسامی بازیکنانی که زین‌الدین زیدان برای حضور در اردوی پیش فصل رئال مادید انتخاب کرده است را اعلام کرد.

اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی پیش فصل رئال مادرید
به گزارش فرتاک نیوز،

شبکه رادیویی کادنا کوپه اسپانیا و رادیو مارکا، اسامی 30 بازیکنی که زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید برای اردوی تابستانی این تیم در کانادا انتخاب کرده را منتشر کردند.

در حالی که 6 روز دیگر به سفر کهکشانی‌ها به آمریکای شمالی برای برگزاری اردوی پیش فصل‌شان باقی مانده، این تیم هنوز بسیاری از بازیکنانی که در لیست مهره‌های مازادش قرار داشتند را نفروخته و این در حالیست که رئالی‌‌های برای موازنه تراز مالی خود با توجه به بیش از 350 میلیون یورو خرید تابستانی‌‌شان، باید نزدیک به 250 میلیون یورو از فروش بازیکن درآمد کسب کنند.

در پایان فصل گذشته نیز اعلام شد که زیدان در جلساتی خصوصی با بازیکنانش به برخی از آنها گفته که در برنامه‌هایش برای فصل آینده جایی ندارند و باید تیم را ترک کنند که این لیست شامل بازیکنان مانند گرث بیل و دنی سبایوس می‌شود. با این حال بیل جزو بازیکنانی است که زیزو می‌خواهد با خودش به اردوی پیش فصل ببرد.

از 30 نفری که به اردوی تابستانی رئال مادرید دعوت شده‌اند، 26 نفر بازیکنان تیم اصلی باشگاه هستند و 4 نفر دیگر از تیم ذخیره‌های باشگاه که خرید ژاپنی جدید باشگاه تاکه‌فوسا کوبو هم یکی از این 4 نفر است.

فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی پیش فصل رئال مادرید به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: تیبو کورتوا، لونین، کیلو ناواس و لوکا زیدان

مدافعان: دنی کارواخال، آلوارو اودریوسولا، سرخیو راموس، رافائل واران، ناچو فرناندس، مارسلو، فرلان مندی و خسوس وایخو

هافبک‌ها: تونی کروس، براهیم دیاس، ایسکو، مارکو آسنسیو و لوکا مودریچ

مهاجمان: کریم بنزما، ادن ازار، رودریگو، ماریانو، لوکاس واسکز، وینیسیوس، لوکا یوویچ و گرث بیل

در همین حال بازیکنانی مانند، کاسمیرو، ادر میلیتائو، دنی سبایوس و والورده هم به دلیل حضور در اردوی تیم‌های ملی‌شان نمی‌توانند رئال مادرید را در ابتدای اردوی تابستانی‌اش و سفر به کانادا همراهی کنند اما بازیکنانی مانند تئو هرناندس، بورخا مایورال، مارتین اودگارد، لوکاس سیلوا، خامس رودریگس و سرخیو رگیلون که گفته می‌شود در فهرست بازیکنان مازاد قرار دارند به این اردو دعوت نشده‌اند.

رئال مادرید پس از برگزاری بخشی از اردوی تابستانی‌اش در کانادا، در آمریکا و در چارچوب جام قهرمانان بین‌المللی سه بازی دوستانه مقابل تیم‌های بایرن مونیخ، آرسنال و اتلتیکومادرید خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۶۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان