//
کدخبر: ۱۹۸۸۳۵ //

وحید امیری به قطر می رود یا در ایران سرخپوش می شود؟

ستاره ملی پوش و ایرانی تیم ترابزون اسپور ترکیه بعد از یک فصل حضور از این تیم جدا خواهد شد و مقصد بعدی او ایران یا کشوری از حاشیه خلیج فارس خواهد بود.

وحید امیری به قطر می رود یا در ایران سرخپوش می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

روزگذشته برخی از رسانه های ترکیه ای از قول ارطغرل دوغان نایب رئیس باشگاه ترابزون اعلام  کردند که وحید امیری از جمله بازیکنانی است که از این تیم جدا خواهد شد. در همین رابطه ابوذر تیموری وکیل وحید امیری با تایید این خبر به "ورزش سه " گفت:« جدایی وحید امیری از ترابزون قطعی است.» او همچنین اعلام کرد که اکنون این بازیکن پیشنهاداتی را از دیگر تیم ها دارد و با انتخاب یکی از این پیشنهادات فصل آینده را با تیم جدید شروع می کند.

مقصد بعدی

وحید امیری از کجا پیشنهاد دارد؟ دو تیم پرسپولیس و تراکتور دو مشتری جدی این بازیکن هستند. روز گذشته این خبر رسید که تراکتور پیشنهادش را به ستاره تیم ملی ایران داده است و حالا امروز خبر می رسد که پرسپولیس تیم سابق او نیز خواستار حضور وحید امیری است. این موضوع باعث خواهد شد که اولین رقابت نقل و انتقالاتی جدی این فصل نیز کلید بخورد. اینکه وحید امیری کدام تیم را برای ادامه بازی انتخاب می کند هنوز مشخص نیست چرا که علاوه بر دو تیم مطرح فوتبال ایران ، تیم هایی از کشورهای حاشیه خلیج فارس-قطر- نیز دارد و شاید این پیشنهادها آنقدر جذاب باشد که او یک فصل دیگر بازی در خارج از مرزهای ایران را انتخاب کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۸۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان