//
کدخبر: ۱۹۸۵۸۰ //

اگر طلب پروپئیچ پرداخت نشود پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته خواهد شد!

عضو هیئت مدیره استقلال می گوید اگر طلب پروپئیچ پرداخت نشود پنجره نقل و انتقالاتی باگاه استقلال بسته خواهد شد.

اگر طلب پروپئیچ پرداخت نشود پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته خواهد شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

اسماعیل خلیل زاده عضو هیئت مدیره استقلال در برنامه سلام صبح بخیر حضور یافت و درباره پرونده پروپئیچ گفت: برمیگردد به دوستان قبلی باشگاه استقلال، مدیرعامل و هیئت مدیره که با این بازیکن قرار داتند و قرارداد او را پرداخت نکردند. آن زمان که در استقلال بازی می کرد قرار بود با 30 هزار دلار قرارداد را فسخ کند اما متاسفانه نشده و رفته شکایت کرده و چند سالی است گذشته. باتوجه به این که 330 40 هزار دلار بوده، 5 درصد به آن اضافه شده و شده 440 هزار دلار و باید در همین چند روز پرداخت کنیم.

او همچنین در این باره که آیا مدیران استقلال به فیفا خواهند رفت، عنوان کرد: بله همینطور است، ما به مشکل بدی خوردیم برای پروپئیچ و اتفاقی که بود این بود که ما طلبی را که به خاطر 4 بازیکن حاضر در جام جهانی بود، از فیفا طلب داریم و آقای مهندس تاج محبت کردند یک نامه ای را به مدیران باشگاه ما دادند و حالا یکی از مدیران ما مذاکره می کند تا آن مبلغ را بگیرد و پرداخت کند به آقای پروپئیچ. حالا ما به جز آن هم مبلغی را جور کرده ایم که اگر ند پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر پرداخت نشود چه اتفاقی می افتد گفت: دو پنجره ما بسته می شود.

خلیل زاده درباره پاتوسی هم اظهار داشت: همانطور که عرض کردم ما درگیر پرونده پروپئیچ هستیم و برای ما بحث آقای پروپئیچ خیلی مهم است که این آسیب را نبینیم و زود حلش کنیم. آقای پاتوسی تا الان که من خبر دارم با هیچ باشگاهی قرارداد نبسته و اگر بتوانیم در این یکی دو روزه 3-4 روزه مشکل پروپئیچ را حل کنیم، انشالله نسبت به پاتوسی هم فکر کردیم و فکرهایی هم خواهیم کرد تا او را نگه داریم.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد میزان درخواست پاتوسی از باشگاه استقلال توضیح داد: من نمی دانم، 330 هزار دلار قراردادش با ما بود، الان چیزی که درخواست کرده نمی دانم و در رابطه با این سوال شما آقای فتحی کامل می داند. من در این باره دخالتی نداته ام و با آقای خطیر یا فتحی در این باره صحبت کنید بهتر است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۵۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان