//
کدخبر: ۱۹۷۸۳۶ //

موضوع پاتوسی مهم است اما پروپییچ ذهن باشگاه را به خود مشغول کرده است!

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: موضوع پاتوسی مهم است، ولی فعلاً باید مراقب باشیم استقلال لیگ را با منفی ۶ امتیاز استارت نزند.

موضوع پاتوسی مهم است اما پروپییچ ذهن باشگاه را به خود مشغول کرده است!
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که طی روز‌های گذشته اکثر پیشکسوتان باشگاه استقلال در تیم و بخش مدیریت تأکید داشتند باشگاه استقلال باید هر چه سریع‌تر درباره پرداخت پول رضایتنامه آیاندا پاتوسی اقدام کند تا این بازیکن از دست نرود روز گذشته یکی از مسئولان استقلال حرف دیگری زد.

اسماعیل خلیل زاده نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره بدهی‌ای که باشگاه باید به پروپییچ بدهد گفت: «الان پول هست ولی بیش از هر چیز ما باید به فکر کسر امتیاز احتمالی و خطری باشیم که باشگاه را تهدید می‌کند». اینکه استقلال نتوانسته پول پروپییچ را به موقع بپردازد باعث شده این کروات گلزن در شکایتی که از استقلال کرده این مجموعه را محکوم به پرداخت ۴۰۰ هزار دلار کند. خلیل زاده در همین باره تأکید کرده موضوع پاتوسی هم مهم است ولی فعلاً باید مراقب باشیم استقلال لیگ را با منفی ۶ امتیاز استارت نزند. این موضوع در حالی عنوان شده که استراماچونی تأکید کرده باید پاتوسی را حفظ کنند. او اعتقاد ویژه‌ای به پاتوسی دارد و خواهان تمدید قراردادش شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان