//
کدخبر: ۱۹۸۳۸۸ //

تصمیم به ماندن گرفتم/دل کندن از پیکان برایم سخت بود!

فراز امامعلی، مهاجم تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که دل کندن از این تیم سخت بوده و در نهایت تصمیم گرفته است که قراردادش را با پیکانی‌ها تمدید کند.

تصمیم به ماندن گرفتم/دل کندن از پیکان برایم سخت بود!
به گزارش فرتاک نیوز،

فراز امامعلی در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره دلایل ماندنش در پیکان گفت: واقعیت این است که چند تیم شهرستانی به من پیشنهاد داده بودند، ولی دوست داشتم در پیکان بمانم. در این زمینه با مسئولان باشگاه و حسین فرکی صحبت کردم و در نهایت تصمیم به ماندن گرفتم. احساس می‌کنم که در فصل جدید می‌توانم در پیکان پیشرفت خوبی داشته باشم.

«باشگاه پیکان یک باشگاه بی‌حاشیه و حرفه‌ای است و اینجا فقط روی فوتبالم تمرکز دارم.»، وی با بیان این جمله عنوان کرد: من از هشت سالگی در پیکان هستم و اینجا را خانه خودم می‌دانم. وقتی وارد مجموعه پیکان می‌شوم مثل برادر کوچک‌ترشان به من احترام می‌گذارند. الان 17 سال است که در این باشگاه هستم و واقعاً دل کندن از پیکان برایم سخت بود. خوشحالم که همچنان در باشگاه پیکان هستم و امیدوارم در فصل جدید بهترین عملکرد را داشته باشم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره شرایط این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر تصریح کرد: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد. امسال تیم یکدست و همدل‌تری داریم و قطعاً نسبت به فصل گذشته نتایج بهتری خواهیم گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۳۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان