//
کدخبر: ۱۹۷۹۰۱ //

کار سخت پرسپولیسی ها برای پیدا کردن جانشین بیرانوند

باشگاه پرسپولیس پس از یافتن جایگزین مناسب برای برانکو ایوانکوویچ، احتمالا باید در روزهای آتی همین عملیات را برای جانشین دروازه بان ملی پوش خود از سر بگیرد.

کار سخت پرسپولیسی ها برای پیدا کردن جانشین بیرانوند
به گزارش فرتاک نیوز،

در نقل و انتقالات پیش از لیگ نوزدهم، تیم پرسپولیس با وجود اینکه قهرمان سه سال اخیر لیگ برتر بوده، یکی از کمترین فعالیت ها را داشته و تمام انرژی مدیران این باشگاه ابتدا صرف نگه داشتن برانکو و پس از آن معطوف به پیدا کردن جایگزین برای این مربی موفق شده است.

در بخش بازیکنان تنها جابجایی رسمی مربوط به پرسپولیس، پیوستن فرشاد احمدزاده به این تیم بوده است؛ انتقالی که چندان به مذاق هواداران این تیم خوش نیامد.

اما نکته مهم درباره پرسپولیس این است که اخبار موجود پیرامون نقل و انتقالات بازیکنان در این تیم، بیشتر مربوط به خروجی های سرخپوشان است تا خرید بازیکنان جدید. دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس اخیرا بیش از هر زمانی به درهای خروجی نزدیک شده اند و در حال انجام تلاش های جدیدی برای لژیونر شدن هستند.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش و جوان پرسپولیس که سال گذشته هم پیشنهادهایی از کشورهای خارجی داشت، امسال خیلی جدی تر به دنبال رسیدن به تیم های خارجی است و از طریق وکیل خود جلساتی نیز با مدیران باشگاه در این رابطه برگزار کرده است. سوال بزرگ در مورد پرسپولیس این است که در صورت جدایی بیرانوند، جای خالی او چگونه در این تیم پر خواهد شد؟

باشگاه پرسپولیس پس از توافق با رادوشویچ، قرارداد این دروازه بان کروات را تمدید کرده و در صورت جدایی بیرانوند از جمع سرخپوشان، یکی از انتخاب ها این است که رادو به عنوان گلر اصلی جایگزین شود. چنین انتخابی به نظر پر ریسک می آید و سپردن جای بیرانوند به رادوشویچ برای کل فصل، شاید چندان اقدام مطمئنی نباشد.

دیگر حالت ممکن، این است که رادو دروازه بان ذخیره بماند و یک گلر به عنوان نفر اصلی جذب پرسپولیس شود. در این صورت احتمال خرید یک دروازه بان خارجی دیگر، خیلی بعید به نظر می رسد و به احتمال فراوان، دروازه بان مدنظر باید ایرانی باشد. حال در این شرایط، پرسپولیسی ها با بازاری روبرو می شوند که دروازه بان درجه یک داخلی در آن وجود ندارد و همه گزینه های ممتاز، با دیگر تیم ها قرارداد دارند.

شنیده ها حاکی از این است که در مذاکرات مدیران پرسپولیس با گابریل کالدرون، به این مربی آرژانتینی گفته شده بیرانوند در تیم پرسپولیس نمی ماند و از این رو باید جدایی او را نسبتا قطعی دانست. از طرف دیگر، مجموعه شرایطی که در بالا ذکر شد، کار پرسپولیس را به منظور یافتن جایگزین مطمئن برای علیرضا بیرانوند بسیار دشوار می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۹۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان