//
کدخبر: ۱۹۵۱۸۸ //

ناراحتی ستاره ملی پوش پرسپولیس از بی توجهی مدیران باشگاه

ستاره ملی پوش پرسپولیسی ها به دنبال قرار خود با مدیران پرسپولیس امروز به دفتر باشگاه مراجعه کرد اما هیچ جلسه ای بین او و مدیران پرسپولیس تشکیل نشد.

ناراحتی ستاره ملی پوش پرسپولیس از بی توجهی مدیران باشگاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی ترابی که یکی از ستاره های پرسپولیسی ها در لیگ هجدهم محسوب می شود به دنبال درخواست مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد خود با تیم امروز به باشگاه مراجعه کرد و در حالی که از قبل با او قرار و مدارها چیده شده بود و مطابق برنامه پیش بینی شده جلسه وی با عرب باید در ساعات اخیر برگزار می شد و در نهایت برای یک فصل آینده تکلیف ستاره پرسپولیسی ها مشخص شود.

اما زمانی که ترابی به محل باشگاه آمد مدیری در باشگاه نبود و او نیز بالاجبار مدت زمانی را برای حضور در باشگاه ماند اما پس از معطلی زیادی که نصیب او شد ترابی ترجیح داد انتظار برای حضور مدیران را به پایان برساند و در حالی که از دست پرسپولیسی ها به شدت ناراحت بود محل باشگاه را ترک کند. ستاره پرسپولیسی ها که ساکن کرج است با توجه به مسافت زیاد خانه تا باشگاه پرسپولیس را به دلیل قولی که برای برگزاری جلسه داده بود پشت سر گذاشت اما در کمال تعجب مسئولی که باید با استار این روزهای فوتبال ایران برای ادامه حضور در پرسپولیس مذاکره می کرد با سهل انگاری فرصت خوبی را از دست داد و البته زحمت زیادی نیز برای ملی پوش خود موجب شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۱۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان