//
کدخبر: ۱۹۷۷۳۰ //

عملیات ویژه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات؛ توافق با ۴ستاره بزرگ

پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی ماموریتی ویژه را پیشِ‌روی خود می‌بیند.

عملیات ویژه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات؛ توافق با 4ستاره بزرگ
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش بخش اخبار ورزشی شهر خبر، پرسپولیس تهران برعکس رقیبان مدعی خود مانند سپاهان، تراکتور و استقلال تا کنون به غیر از فرشاد احمدزاده بازیکن جدیدی را جذب نکرده است و بیش‌تر درگیر انتخاب سرمربی فصل آیندۀ خود می‌باشد. اما مدیران این تیم ماموریتی ویژه و سخت را در نقل‌وانتقالات برای خود در نظر گرفته‌اند.

-499048

علیرضا بیرانوند

 پرسپولیس بیش از هر چیز دیگری در حال حاضر احتیاج به تمدید قرارداد بازیکنان تاثیرگذار خود دارد. بشار رسن به توافقاتی دست یافته است و احتمال مندن این ستاره عراقی در جمع سرخ‌پوشان بالاست. علی علیپور و علیرضا بیرانوند ساز جدایی سر داده‌اند و قصد حضور در فوتبال اروپا را دارند.

-418696

علی علیپور

راضی کردن این دو ستارۀ ملی‌پوش از سخت‌ترین کارهای هیئت مدیره به حساب می‌آید. حتی بیرانوند حاضر شده برای حضور در اروپا مبلغ آزادسازیِ خود را شخصاً پرداخت نماید. چهارمین بازیکنی که پرسپولیس به دنبال توافق با او است محمد نادری، پدیدۀ فصل گذشتۀ این تیم می‌باشد.

-783524

بشار رسن

باشگاه بلژیکی رضایت نسبی خود را از حضور ادامه‌دار نادری در ازای پرداخت مبلغی معقول عنوان داشته و این بازیکن هم علاقمند به تداوم حضورش در پرسپولیس است اما آیا اینکه مدیران توان پرداخت مبلغ پیشنهادی باشگاه بلژیکی را دارند یا خیر مشخص نیست.

-148354

محمد نادری

در هر صورت و با توجه به این اخبار پرسپولیس بیشترین توان خود را بعد از انتخاب سرمربی به حفظ این 4بازیکن اختصاص داده است تا بعد از توافق و تمدید قرارداد با این بازیکنان مهم به فکر تقویت شاکلۀ تیمی خود با سرمربی جدید باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان