//
کدخبر: ۱۹۷۴۶۷ //

پرسپولیس و چمدان‌ِ جادویی یک میلیون‌ دلاری!

باشگاه پرسپولیس تهران با گذشت چندین هفته از جدایی برانکو، هنوز نتوانسته است مربی مناسبی را جایگزین وی کند، اما ادعاهای جالبی را در این باره مطرح می‌کند.

پرسپولیس و چمدان‌ِ جادویی یک میلیون‌ دلاری!
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیران  پرسپولیس تهران که این روزها شدیداً مورد غضب هواداران خود قرار دارند و با انتقادهای تندی نظیر: ناکارآمدی روبرو می‌شوند، در سکوت محض رسانه‌ای و به ادعای خود، در حال بررسی کردن گزینه‌های روی میز، برای یافتن بهترین شخص ممکن، در راستای هدایت سکان فنی باشگاه، می‌باشند که تا به این لحظه، اتاق فکر مرموز این باشگاه، نتوانسته راه حلی مناسب را برای برون رفت از این بحران روانی پیدا کند.

-574611

مدیران پرسپولیس

تصمیم‌گیرندگان این روزهای باشگاه پرسپولیس، با پیروی از تکنیک‌های ناب رونالدینیو، در حالی که نام مربی همچون چاچیچ را به میان می‌آورند، با سرعت عملی برق‌آاسا، به سراغ مذاکره با ماسیمو کاررا ایتالیایی می‌روند تا نشان بدهند که خیلی هم بر روی ادعاهای خود پایبند نیستند و در لحظه امکان ارائۀ هر عکس العملی، را دارند! چرا که حرف و عمل آنها به هیج عنوان با یکدیگر همخوانی ندارد.

ساعاتی پیش پس از منتفی شدن حضور کاررا ایتالیایی در تهران که پس از عدم توافقش با سرخ‌ها مصاحبه‌ای تند را بر علیه پرسپولیس انجام داده بود، فاش شد که مدیران سرخ‌ها برای حضور او در تهران، پیشنهادی 1 میلیون دلاری را مطرح کرده بودند که ماسیموی ایتالیایی با رد آن خواستار 2 میلیون دلار شد بود تا این مذاکره در دم متوقف شود و به دلیل همخوانی نداشتن شرایط طرفین به طور کل لغو گردد.

-915441.jpg

ماسیمو کاررا

آنچه که مشخص است بدین شرح می‌باشد که مدیران پرسپولیس با در اختیار داشتن بودجه‌ای 1 میلیون دلاری که احتمالا همان طلب پرداخت‌ نشدۀ برانکو است، قصد دارند سرمربی جدید تیم خود را پیدا کنند که باز هم این ادعا با عمل آنها همخوانی ندارد! چرا که بسیاری از مربیان بزرگ و سطح بالای فوتبال اروپا همچون روبرتو مارتینز بلژیکی، هم اکنون با دستمزدی کمتر از 1 میلیون دلار در حال فعالیت هستند و اگر پرسپولیس این چمدان 1 میلیون دلاری را در اختیار می‌داشت قطعاً گزینه‌های بزرگ‌تری نسبت به کاررا و والتر زنگا و چاچیچ و... برای حضور در تهران اعلام آمادگی می‌کردند! پس خیلی نمی‌توان به ادعای پرسپولیسی‌ها مبنی بر در اختیار داشتن این بودجه باور پیدا کرد، چرا که اغلب مربیان پس از آغاز مذاکرات سریعاً پاسخ منفی خود را مطرح می‌کنند و این بدان معناست که دستمزد پیشنهادی سرخ‌ها بسیار پایین‌تر از رقم مطرح شده می‌باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۴۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان