//
کدخبر: ۱۹۷۴۲۴ //

شرط مهم مدیران پرسپولیس برای گزینه‌های جانشینی برانکو

با توجه به وضعیت نیمکت سرخپوشان در چند سال اخیر، مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند کریم باقری، مربی این تیم را در پرسپولیس نگه دارند.

 شرط مهم مدیران پرسپولیس برای گزینه‌های جانشینی برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

 باقری در سال‌های اخیر در کادر فنی برانکو حضور داشت و به دلیل محبوبیتی که بین هواداران و بازیکنان دارد حضورش در کادر فنی بعدی پرسپولیس هم قطعی است. حالا خبر می‌رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس که این روز‌ها مشغول مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری این تیم هستند اعلام کردند که مربی خارجی بعدی هر کسی که هست باید از باقری در کادر فنی‌اش استفاده کند. با این حساب حضور این مربی ایرانی در کادر فنی بعدی پرسپولیس قطعی است و به همین دلیل تمرینات از فردا زیر نظر باقری آغاز خواهد شد.

 تیم سه نفره ایرج عرب، مهدی محمدنبی و علی رغبتی، در ترکیه به گزینه‌های جانشینی برانکو گفته‌اند در هر صورت باید کریم باقری به عنوان دستیار در تیم باشد. مدیران باشگاه پرسپولیس به گزینه‌های سرمربیگری این تیم یادآوری کرده‌اند کریم باقری یک مربی بی‌حاشیه است که تمایلی به سرمربی شدن نداشته و ۴ سال هم با برانکو بدون تنش کار کرده است. از طرفی این مربی ایرانی یکی از اسطوره‌های فوتبال ماست که بازیکنان پرسپولیس هم از او حرف‌شنوی دارند. شنیدیم یکی از دغدغه‌های کریم باقری برای زدن استارت تمرینات نداشتن سرمربی و نامعلوم بودن وضعیتش بوده است اما...

تمرینات پرسپولیس برای آماده‌سازی لیگ نوزدهم از چهارشنبه زیر نظر کریم باقری آغاز شد. این درحالی است که به او اطمینان خاطر داده‌اند جزئی از کادر فنی سال آینده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۴۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان