//
کدخبر: ۱۹۶۵۷۲ //

باقری: همیشه برای کمک به پرسپولیس آماده هستم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من همواره بر ای کمک به پرسپولیس آماده ام و هر کاری از دستم بر آید برای این تیم انجام خواهم داد.

باقری: همیشه برای کمک به پرسپولیس آماده هستم
به گزارش فرتاک نیوز،

«کریم باقری»  اظهار داشت: مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن جانشین برانکو ایوانکوویچ را انتخاب کنند و قرار است ظرف امروز با حضور در ترکیه قرارداد نهایی با گزینه قطعی باشگاه صورت بگیرد.

وی افزود: هواداران پرسپولیس نگران آینده پرسپولیس هستند و این نگرانی طبیعی است چرا که توقع دارند تیم محبوبشان با قدرت برای لیگ نوزدهم بسته شود.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: برانکو برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید و این زحمات بر هیچکس پوشیده نیست. او افتخارات زیادی را در چند سال اخیر برای قرمزپوشان به ارمغان آورد اما باید واقع بین باشیم و بدانیم قرار نیست یک مربی تا ابد در تیمی باقی بماند.

باقری تصریح کرد: جانشین برانکو در پرسپولیس کار سختی پیش روی خواهد داشت و به طور حتم تلاشش را به کار خواهد بست تا موفقیت‌های سرمربی موفق قبلی را تکرار کند.

وی تاکید کرد: هواداران پرسپولیس باید واقع بین باشند و از سرمربی بعدی تیمشان حمایت کرده و همان طور که به برانکو زمان دادند پای جانشین وی نیز ایستاده و کمک کنند تا او نیز بتواند نتایج خوبی را برای تیمشان بگیرد.

مربی قرمزپوشان تهرانی ادامه داد: من همواره بر ای کمک به پرسپولیس آماده‌ام و هر کاری از دستم بر آید برای این تیم انجام خواهم داد. قرار است از روز چهارشنبه تمرینات آماده سازی پرسپولیس برای لیگ نوزدهم زیر نظر من برگزار و بعد از آن در صورتی که سرمربی بعدی پرسپولیس بخواهد در خدمت این تیم بوده و انجام وظیفه می‌کنم.

باقری افزود: امیدوارم پرسپولیس همچنان روزهای موفقی را پیش رو داشته و بتواند در لیگ نوزدهم همچون سه فصل گذشته با نتایج خوبی که کسب می‌کند لبخند شادی را بر لبان هواداران عزیز پرسپولیس بنشاند.

وی در پایان گفت: من در این چند سال اخیر که در کنار برانکو حضور داشتم چیزهای زیادی را از این مربی بزرگ یاد گرفتم و به طور حتم در صورتی که روزی خواستم به عنوان سرمربی فعالیت کنم به نحو احسن از این تجربیات استفاده لازم را خواهم برد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۵۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان