//
کدخبر: ۱۹۶۳۷۶ //

گزینه مورد نظر استقلال، جانشین نهایی برانکو در پرسپولیس + عکس

مدیران سرخ‌ها بالاخره سرمربی مد نظر خود را برای جانشینی برانکو پیدا کرده‌اند.

گزینه مورد نظر استقلال، جانشین نهایی برانکو در پرسپولیس + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه پرسپولیس پس از اعلام خروج ناگهانی برانکو از این تیم، هنوز نتوانسته سرمربی مناسبی برای جانشینی او پیدا کند و در چند روز گذشته شایعات زیادی حول محور نیمکت سرخ‎‌ها منتشر شده است.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس شب گذشته پس از منتفی شدن حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت این تیم، رسما اعلام کرد سرمربی بعدی سرخ‌پوشان خارجی خواهد بود و تا آخر این هفته معرفی خواهد شد.

از والتر زنگا و الکس نوری به عنوان دو گزینه برای هدایت تیم پرسپولیس نام برده می‎شد اما حضور این دو از سوی مدیران سرخ‌ها رد و تکذیب شد تا مشخص شود پای مربی دیگری در میان است.

ماسیمو کاررا سرمربی ایتالیایی که پیش از حضور استراماچونی در استقلال، مد نظر این باشگاه قرار داشت، جدی‎ترین گزینه و نزدیک‎ترین شخص به نیمکت پرسپولیس می‌باشد و مدیران این باشگاه مذاکراتی را با این سرمربی انجام داده‌اند.

 

-231897

این مربی 55 ساله کارنامه بسیار موفقی دارد. او 10 بازی هدایت تیم یوونتوس را برعهده داشت که موفق به ثبت آمار فوق‌‎العاده 9 برد و یک تساوی شد همچنین موفق شد سوپرجام ایتالیا را کسب کند. پس از آن در اسپارتاک مسکو شاهکار کرد و پس از 20 سال این تیم را به قهرمانی در لیگ روسیه رساند.

 

-828706

شنیده‌ها حاکی از این است که مذاکرات مثبتی با کاررا صورت گرفته و احتمال حضور او روی نیمکت پرسپولیس در فصل آینده بسیار زیاد است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان