//
کدخبر: ۱۹۶۲۱۵ //

بشار رسن تمدید نکند بازیکن مغضوب هواداران پرسپولیسی می شود

پرسپولیس در روزهایی که هنوز تکلیف سرمربی آینده این تیم مشخص نیست تلاش هایی را در نقل و انتقالات آغاز کرده و برخی نام ها هم مطرح شده اند.

بشار رسن تمدید نکند بازیکن مغضوب هواداران پرسپولیسی می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشاد احمدزاده هافبک شماره 10 و سابق پرسپولیس بعد از بازگشت از لهستان ، یکی از گزینه های تیم سابقش به حساب می آید. احمدزاده که گفته می شد از سپاهان و تراکتورسازی نیز پیشنهاد داشته ، در صورتی به پرسپولیس خواهد پیوست که هافبک عراقی این تیم قراردادش را تمدید نکرده و جدا شود. بشار رسن هافبک تهاجمی و شماره 5 پرسپولیس ، بازیکنی است که در لیست برانکو و یحیی گل محمدی نامش وجود دارد و پرسپولیسی ها به دنبال تمدید قرارداد او هستند.

بشار هم پیش از این از تمایلش برای ادامه بازی در پرسپولیس گفته بود و تا الان این احتمال هست که او فصل آینده را هم با این تیم باشد. با این وجود و با توجه به اینکه احمدزاده سابقه همکاری با گل محمدی را در زمان حضور او در پرسپولیس دارد گفته می شود در صورتی که پرسپولیس به هر شکل با بشار به توافق نرسد آن وقت گزینه اصلی این تیم شماره 10 سابق خواهد بود.

نکته قابل توجه اینجا است که هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد پرسپولیس مشخص نشده و انتخاب سرمربی می تواند خیلی از معادله های مجهول حال حاضر را حل کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۲۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان