//
کدخبر: ۱۹۵۶۱۱ //

امکان ندارد گل محمدی را به پرسپولیس بدهیم

با مخالفت مالک باشگاه پدیده شهرخودرو، گل‌محمدی از پرسپولیس دور شد.

امکان ندارد گل محمدی را به پرسپولیس بدهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس شایعه حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی او مطرح شد. گل‌محمدی که به تازگی قرارداد خود را با پدیده شهرخودرو تمدید کرده پیش از این در یک نیم‌ فصل هدایت سرخ‌پوشان را در اختیار داشت. 

این در حالی است که فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو که این روزها در برزیل حضور دارد در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس قویاً اعلام کرد اجازه جدایی به گل‌محمدی نمی‌دهد و او فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت. 

از طرف دیگر به دلیل برخی اتفاقات رخ داده گل‌محمدی هم  از اتفاقات رخ داده راضی نیست و اعلام کرده که از این به بعد همه تمرکز خود را برای موفقیت پدیده شهر خودرو خواهد گذاشت و با این حساب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد جدی‌ترین گزینه جانشینی برانکو از نیمکت پرسپولیس بسیار دور شد. 

مذاکره با گل‌محمدی که به تازگی قرارداد خود را با پدیده شهرخودرو تمدید کرده باعث ناراحتی مسئولان این باشگاه مشهدی هم شده چرا که آنها معتقدند مسئولان پرسپولیس نباید برای تقویت تیم خود به دنبال تضعیف تیم دیگری باشند. در این بین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد داشت با توجه به محبوبیت گل‌محمدی بین هواداران پرسپولیس با استفاده از نام او شرایط را بهتر کند اما اتفاقات رخ داده باعث شده تا گل‌محمدی و پرسپولیس در دورترین نقطه نسبت به یکدیگر قرار بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان