//
کدخبر: ۱۹۶۲۶۳ //

واکنش ادموند بزیک به احتمال سرمربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس

بزیک گفت: یحیی هم زمانی که در پرسپولیس بود عملکرد خوبی داشت و بعد از آن هم در تیم‌های دیگر نتایج خوبی گرفت. این مربی می‌تواند برای پرسپولیس گزینه خوبی باشد.

 واکنش ادموند بزیک به احتمال سرمربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 ادموند بزیک درباره جدایی برانکو از پرسپولیس و حاشیه‌هایی که در این مدت بابت جدایی او ایجاد شده است، گفت: برانکو یک روز باید از پرسپولیس می‌رفت. این مربی در این چند سال که در پرسپولیس حضور داشت کارش را به بهترین شکل و به نحو احسن انجام داد و در نهایت هم تصمیم گرفت که جدا شود. من در باشگاه نیستم و نمی‌دانم چه اقداماتی می‌توانست صورت بگیرد، ولی مسئله مهم انتخاب جانشین برانکوست.

اخبار ورزشی- مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: تمرینات پرسپولیس به‌زودی باید شروع شود و از طرفی فصل نقل‌وانتقالات هم در جریان است. مسئله مهم این است که پرسپولیس نباید زمان را از دست بدهد و مهمترین موضوع انتخاب جانشین مناسب برای برانکوست.

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس باید سراغ گزینه داخلی برود یا خارجی، تأکید کرد: من نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم و فقط باید بگویم که هر فردی جانشین برانکو شود قطعاً کار سختی در این تیم خواهد داشت. طبیعتاً برخی با مربی خارجی موافق هستند و برخی هم استفاده از مربی ایرانی را به صلاح می‌دانند. در نهایت باید دید باشگاه چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

بزیک در واکنش به بحث حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس تصریح کرد: این باشگاه است که باید در مورد انتخاب سرمربی صحبت کند و تصمیم بگیرد. یحیی هم زمانی که در پرسپولیس بود عملکرد خوبی داشت و بعد از آن هم در تیم‌های دیگر نتایج خوبی گرفت. این مربی می‌تواند برای پرسپولیس گزینه خوبی باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۲۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان